صحبت‌های پپ هیچ ربطی به آینده من ندارد

لیورپول فردا شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد میزبان بنفیکا خواهد بود. قرمزها در بازی رفت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیدند تا در آستانه صعود به جمع چهار تیم پایانی چمپیونزلیگ قرار گرفته باشند.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بنفیکا گفت: "آخرین بازی ما روی دیدار فردا تاثیر خواهد گذاشت. تا جایی که من می دانم هیچ کس مصدوم نیست، اما باید ببینیم چه کسی برای این بازی به اندازه کافی شاداب است.

این یک بازی فوق العاده، فوق العاده و فوق العاده مهم است. ما خیلی تلاش کردیم تا فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و اکنون می توانیم به نیمه نهایی برسیم. این باورنکردنی است. این برای ما اهمیت زیادی دارد. هدف اصلی این است که تیمی باشیم که هیچ کس نمی‌خواهد مقابلش بازی کند. من بازی بنفیکا را دوست داشتم. خبر بد برای بنفیکا بازی در آنفیلد است، و آنها مقابل همه تماشاگران بازی می کنند. ما می خواهیم تیمی باشیم که هیچ کس نمی خواهد در برابر آن بازی کند.

صحبت‌های پپ هیچ ربطی به آینده من ندارد

ما در مقابل اینتر دیدیم که چگونه یک گل می تواند اوضاع را تغییر دهد. ما می خواهیم بنفیکا احساس کند که نمی خواهد در آنفیلد بازی کند. ما باید در بازی عصبانی باشیم."

آینده: "من دیدم که پپ گواردیولا می گوید می تواند برای همیشه در سیتی بماند و تو آنقدر گستاخ هستی که این سوال را انتخاب کنی و الان از من هم بپرسی؟ خیلی هم جالب نیست. آینده پپ به آینده من ربطی ندارد." 

تقویم بازی‌ها: "با توجه لیست بازی هایی که اکنون داریم تنها دیداری که در حال حاضر نگران آن هستم بنفیکا است. سپس ما با سیتی بازی می کنیم، سپس یونایتد، سپس اورتون، بعد به طور بالقوه نیمه نهایی لیگ قهرمانان و سپس نیوکاسل در ساعت 12:30 ظهر. باورنکردنی است. ما با سیتی بازی کردیم که خیلی سخت بود، چگونه می توانم به رقابت های دیگر فکر کنم؟ ما با بنفیکا بازی می کنیم، نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم."