قیافه جدی سرمربی پیکان در تمرین امروز+ عکس

جوانان تیم فوتبال پیکان در فصل جاری لیگ برتر با وجود اینکه از نظر هزینه قابل مقایسه با بسیاری از تیم‌ها نیستند اما توانسته‌اند نتایج فوق العاده‌ای را رقم بزنند.

شاگردان مجتبی حسینی بعد از متوقف کردن استقلال، صدرنشین مسابقات لیگ برتر با یک عملکرد بسیار خوب، حالا خود را برای دیدار با دومین تیم مطرح پایتخت آماده می‌کنند. پیکانی‌ها که نشان داده‌اند می‌توانند گریبان هر تیمی را در لیگ امسال بگیرند، برای دیدار با پرسپولیس هم انگیزه زیادی دارند.

قیافه جدی سرمربی پیکان در تمرین امروز+ عکس

در چنین فضایی مجتبی حسینی، سرمربی پیکان که به بهترین شکل ممکن از بازیکنان جوان در فصل جاری لیگ برتر بازی گرفته، در تعطیلی مسابقات لیگ تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای شاگردانش طراحی کرده است.

حسینی این روزها با عزم جدی و سختگیری زیاد در تمرینات پیکان حاضر می‌شود و مشخص است که قصد دارد به بهترین شکل ممکن تیمش را برای مسابقه با پرسپولیس آماده کند.

قیافه جدی سرمربی پیکان در تمرین امروز+ عکس

پیکان تا اینجای مسابقات لیگ برتر یک بازی تدارکاتی با نفت آبادان داشته که یک بر صفر پیروز شده و طبق برنامه ریزی کادرفنی قرار است حداقل دو بازی دوستانه دیگر در دستور کار خودروسازان قرار بگیرد تا آنها از شرایط مسابقه نیز دور نشوند و با شرایطی مطلوب اواسط اردیبهشت‌ماه مقابل تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار بگیرند.