نظر دفاع جوان تیم ملی امید درباره مهدوی کیا

سعید آهنی مدافع نفت مسجدسلیمان یکی از نفراتی بود که برای تیم ملی امید مورد توجه مهدی مهدوی کیا قرار گرفت وی در مورد شرایط اردویی که پشت سر گذاشتند به خبرنگار ما گفت: اردو را به خوبی شروع و بعد تمام کردیم. روز های خوبی را با آقا مهدی و دستیارانش که همه به نوعی مربی های خوبی هستند گذراندیم. آقای مهدوی کیا که در سطح بین المللی آموزش دیده و دستیار خارجی اش آقای لامرز هم خیلی به ما کمک می کند. تمرینات به‌روزی را پشت‌سر گذاشتیم و بازی با گل گهر هم خیلی خوب بود.

او ادامه داد: امیدوارم فدراسیون بازی با تیم های بزرگ را هم تدارک ببیند تا بتوانیم خودمان را بهتر بسنجیم و عیار تیممان مشخص شود. امیدوارم قبل از اعزام به مسابقات آسیایی بازی های خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا شناختی از حریفانشان برای مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال دارند یا خیر عنوان کرد: ما که خودمان تقریبا شناختی نداریم ولی آقامهدی و دستیارانش بازی های تیم ها را دیده اند و شناختی نسبی دارند. در اردوهای بعدی باید فیلم بازی‌های حریفانمان را ببینیم و آنالیز و تمرین کنیم تا در جریان مسابقات موفق باشیم. همانطور که گفتم نیاز داریم بازی دوستانه انجام بدهیم و امیدوارم فدراسیون کمکمان کند. 

نظر دفاع جوان تیم ملی امید درباره مهدوی کیا

آهنگی که از گل گهر سیرجان نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان رفت در مورد شرایط تیمش گفت: بچه ها شرایط خیلی خوبی دارند و سه امتیاز دیدار با ذوب آهن  خیلی به ما کمک کرد، به بچه ها روحیه داد و باعث شد بچه ها از زیر فشار خارج شوند، الان با نشاط تمرین می کنیم. مطمئنا بازی با تراکتور که اولین بازی بعد از تعطیلات ماست یک نتیجه خیلی خوب می گیریم و دل مردم را شاد می کنیم. انشاالله همه چیز خوب پیش برود و در لیگ برتر بمانیم.

آهنی یاد آور شد: به اینکه شاگرد آقا مهدی هستم افتخار می‌کنم و امیدوارم بتوانم محبت هایش را جبران کنم. ایشان دیدگاه خاصی به فوتبال دارد و این باعث پیشرفت ما می‌شود. آقای مهدوی کیا فوتبال مدرنی را دنبال می کند و انشاالله طبق چیز هایی که می خواهد پیش برویم و نتایج مناسب بگیریم.