احتمال حضور دانشگر در دیدار با سپاهان

اخراج زودهنگام و غیرمنتظره رافائل سیلوا در دیدار برابر پیکان باعث به هم خوردن برنامه‌های تاکتیکی استقلال و فرهاد مجیدی شد. آبی‌پوشان که 10 نفره در پی کسب حداقل امتیاز بازی بودند، پس از نزدیک به 60 دقیقه بازی با یک یار کمتر، زمین را بدون شکست ترک کردند.

اخراج سیلوا کار را برای بازی بعدی استقلال دشوار کرده است. پس از جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، دست فرهاد مجیدی در خط دفاعی کاملا خالی شد و اخراج سیلوا نیز بر مشکلات کادرفنی آبی‌پوشان افزود و حالا گزینه‌های در دسترس این تیم برای دیدار حساس 14 اردیبهشت برابر سپاهان به حداقل رسیده است.

احتمال حضور دانشگر در دیدار با سپاهان

با این وجود، محمد دانشگر دیگر مدافع استقلال است که این روزها کار را از روی نیمکت تیمش دنبال می‌کند اما برای بازی حساس در اصفهان قادر به همراهی تیمش است. این بازیکن که در دیدار دربی پایتخت برابر پرسپولیس به میدان رفت، در دو دیدار تیمش در سال جدید مقابل پیکان و نساجی فرصت حضور در میدان را به‌دست نیاورده ولی به نظر می‌رسد که در بازی با سپاهان بتواند به دوری خود از میادین پایان دهد.

در صورتی‌که فرهاد مجیدی قصد استفاده از سیستم چهار دفاعه و حضور روزبه چشمی و عارف غلامی در قلب خط دفاعی را نداشته باشد، حضور محمد دانشگر در ترکیب اصلی دور از ذهن نیست و این بازیکن باید خود را برای جدال حساس با نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آماده کند.

دانشگر امروز نیز در نخستین تمرین استقلال پس از کنار رفتن از جام حذفی حضور داشت و به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی نیز روی توانایی‌های این بازیکن برای جدال حساس مقابل زردپوشان اصفهانی حساب ویژه‌ای باز کرده است.