دغدغه اصلی فرهاد مقابل سپاهان

با نگاهی به ترکیب تیم استقلال در بازی رفت این تیم مقابل سپاهان که در تاریخ بیست و سوم آذرماه سال ۱۴۰۰ در استادیوم آزادی و در هفته دهم برگزار شد می‌توان به قوای دفاعی خوب این تیم در آن روز اشاره کرد.

در آن برهه سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به عنوان ارکان اصلی خط دفاعی استقلال، هر دو جزو مهم‌ترین ابزار فرهاد مجیدی برای شکست ناپذیری و کم گل خوردن این تیم بودند که متقابلاً باعث بردهای استقلال و یا کسب نتایج تساوی می‌شدند.

در کنار این دو بازیکن که هر یک به دلیل خاصی مشمول خدمت سربازی شده و از استقلال جدا و به ملوان بندر انزلی پیوستند، عارف آغاسی یکی دیگر از بازیکنان خط دفاعی استقلال در آن دیدار بود که این بازیکن هم در نیم فصل بنا به مسائل و مشکلات خانوادگی به اهواز برگشت و دوباره به تیمی پیوست که در ابتدای فصل جاری از آن به استقلال آمده بود.

دغدغه اصلی فرهاد مقابل سپاهان

آغاسی فصل گذشته با درخشش در ترکیب تیم فولاد نظر کادر فنی استقلال به خود جلب کرد در فصل نقل و انتقالات تابستانی آبی‌پوش شد اما در نیم فصل دوباره به فولاد برگشت.

جدا از غیبت این سه بازیکن که در دور رفت در خط دفاعی استقلال بازی می کردند، استقلال برای بازی برگشت رافائل سیلوا مدافع برزیلی خودش را هم به دلیل اخراج در دیدار مقابل پیکان در اختیار نخواهد داشت. یکی از بازیکنان خارجی خوب فصل جاری این تیم که از همان بازی اول که مجوز حضور در لیگ برتر ایران را پیدا کرد به میدان رفته و نظر مثبت کارشناسان فوتبالی را به خود جلب کرده است.

حالا استقلال در نبود این ۳ بازیکن باید با نفراتی مانند محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و دیگر بازیکنانی که قابلیت حضور در خط دفاعی تیم استقلال را دارند در نقش جهان اصفهان مقابل خط حمله خطرناک تیم سپاهان بایستد. تیمی که با ۳۵ گل زده در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. قطعا از این حیث روز سختی در انتظار تیم استقلال به ویژه خط دفاعی این تیم خواهد بود.