اطلاع‌رسانی عجیب پرسپولیس +عکس

با شیوع ویروس کرونا و بعد از چند ماه تعطیلی تمرینات تیم‌های فوتبال پشت درهای بسته و به دور از حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد.

شیوع این ویروس باعث شد تا ارتباط رسانه‌ها با تیم‌ها و ورزشکاران بسیار محدود شود و به همین خاطر منابع خبری روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها محدودتر از همیشه گردد.

باشگاه پرسپولیس هم به تبع این شرایط تمرینات خود را پشت درهای بسته برد که به همین خاطر نیاز رسانه‌ها به عکس و خبر منوط به اخباری بود که در رسانه‌های رسمی این باشگاه منتشر شد.

این در حالی است که باشگاه  پرسپولیس در این زمینه روشی را اتخاذ کرده که در بحث رسانه‌ای شاید نادر باشد و آن هم انتشار قطره‌‌چکانی اخبار از تمرینات این باشگاه است.

 اطلاع‌رسانی عجیب پرسپولیس +عکس

در روزهایی که خبرنگاران و عکاسان اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارند کانال رسمی این باشگاه با انتشار دو خط از تمرین، رویه جدیدی از اطلاع‌رسانی را باب می‌کند!

این اقدام بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس طبعاً به انتشار شایعات و پخش اخبار نادرست کمک زیادی می‌کند. به طور مثال گزارش تمرینی که امروز از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده که عکس آن را هم می‌بینید گزارشی  از تمرین امروز این باشگاه پرهوادار است که طبعاً چشم رسانه‌ها و هواداران به اخباری است که در خروجی این باشگاه قرار می‌گیرد. امید است تعاملی که معمولاً باشگاه‌ها با رسانه‌ها از آن دم می‌زنند دو سویه باشد تا نیازی به گمانه‌زنی‌های همیشگی احساس نشود.