تیمی که فقط 20 نفر هوادار دارد!

مریم احمدی، پس باخت امروز(جمعه، ۱۶ اردیبهشت) برابر ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب مسابقات هفته‌ هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: تیم جوان و کم تجربه داریم که با کمترین اشتباه و حاشیه به هم می‌ریزد. سه آفساید واضح در گل‌های امروز بود که با اعلام نشدنش تیم به هم ریخت و نتوانستند خود را جمع کنند.

وی افزود: در کل ۱۱۰ یا ۱۱۵ گلی که در طول لیگ خوردیم، حدود ۹۰ گل از اشتباه داوری بوده که همین اشتباهات تیم را به هم ریخته است و بعد از این به هم ریختگی سخت می‌شود تیم را جمع کرد.

احمدی داوری را معضل همیشگی تیم‌های فوتبال شهرکرد دانست و گفت: نمی‌گویم تیم ما کیفیت بالایی دارد، در کل بازیکنان جوان و کم تجربه هستند، اما داوری و انتخاب کادر داوران کیفیت لیگ را پایین می‌‎آورد. هر داوری تازه اضافه می‌شود برای بازی تیم‌های شهرکرد انتخاب می شود. تیمی نیستیم که حاشیه درست کنیم و در هر دو تیم فوتبال بانوان و آقایانمان این روند داوری وجود دارد.

وی با اشاره به اخطار کمک داور به او، خاطرنشان کرد: متاسفانه داورهایی که می‌ایستند، نگاه می‌کنند چه تیم و مربی در کنارشان ایستاده است. در بازی با سیرجان نیز همین اتفاق افتاد. در صورت رخ دادن آفساید سیرجان، نمی‌دانم به سبب ترس یا هر عاملی داورِ خط، جایی که باید، آفساید نمی‌گرفت و برعکس. این عملکرد تیم را بسیار عصبی خواهد کرد و در بازی امروز نیز به وضوح دیدم و تذکر دادم.

تیمی که فقط 20 نفر هوادار دارد!

مربی تیم فوتبال بانوان ملی پوشان شهرکرد، افزود: در استانی تیم‌داری می‌کنیم که تنها یک خانواده‌ ۲۰ نفره متشکل از مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان ما را حمایت می‌کنند که این راه را به سختی و چنگ و دندان ادامه می‌دهیم. کسی از ما حمایت نمی‌کند و خودمان هزینه‌ها را به سختی تامین می‌کنیم تا بازی‌های خارج از استان را برگزار کنیم. این موضوع لطمه بزرگی برای استان چهارمحال و بختیاری است که تیمی بعد از چند سال به لیگ برتر راه یافته، اما حمایت نمی‌شود.