نقل و انتقالات پرسپولیس/ پیشنهاد ویژه پرسپولیس به بازیکن ملی پوش

میلاد سرلک پس از پیوستن در تابستان سال ۱۳۹۹ به پرسپولیس توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. هافبک سرخپوشان پایتخت طی دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت تا تبدیل به یکی از چهره‌های اصلی این تیم شود.

قرارداد دو ساله میلاد سرلک با سرخ پوشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تا این لحظه هم این بازیکن قراردادش را به صورت رسمی تمدید نکرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران  پس از درخواست یحیی گل محمدی مذاکره با سرلک را برای تمدید قرارداد آغاز کرد تا این بازیکن برای فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 پیشنهاد ویژه پرسپولیس به بازیکن ملی پوش

درخواست میلاد سرلک از باشگاه پرسپولیس

هافبک ملی پوش پرسپولیس با توجه به حضور در لیست بازیکنان دراگان اسکوچیچ خواستار فعال شدن بند مالی مربوط به ملی‌پوشان تیم شده است تا مبلغ قراردادش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

درویش نیز با درخواست‌های مالی سرلک موافقت کرده است تا سرلک به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد قرارداد هافبک تیم ملی ایران را قبل از پایان فصل تمدید کند تا با فشار هواداران در انتهای فصل روبه‌رو نشود. از این رو قصد دارد بلافاصله پس از تسویه حساب فصل جاری با بازیکنان تیم قرارداد او را به طور رسمی تمدید کند.

سرلک درحالی هنوز قراردادش را با با این تیم هنوز تمدید نکرده که مدیران پرسپولیس در چند مرحله از توافق با این بازیکن خبر دادند و گفتند میلاد به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد ولی این اتفاق رخ نداد.

با این حال شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به سرلک برای تمدید قرارداد چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان است و باشگاه پرسپولیس بیشتر از این مبلغ نمی‌تواند به این بازیکن پرداخت کند.

گفتنی است قرارداد سرلک در این فصل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به مبالغی که خیلی از بازیکنان غیر ملی‌پوش دریافت می‌کنند، کمتر است.