بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس/ احمد نور دوباره سرخپوش می شود؟

انتشار خبر جدایی احتمالی احمد نورالهی از شباب الاهلی امارات بار دیگر شایعات در خصوص حضور این بازیکن در فوتبال باشگاهی کشور را افزایش داد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس منتظر اعلام رسمی این خبر از سوی باشگاه شباب الاهلی یا مدیر برنامه‌های نورالهی است تا بتواند هافبک سابق پرسپولیس را بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کند.

بازگشت مجانی احمد نوراللهی به پرسپولیس؟

پرسپولیس در حالی منتظر خروج نورالهی از لیست بازیکنان تیم اماراتی اش است که هافبک تیم ملی ایران دو پیشنهاد غیر رسمی دیگر از کشورهای عربی دارد اما هنوز درباره فصل آینده فوتبالی خود تصمیم نگرفته است.

در حالی که برخی رسانه ها از مبلغ رضایت نامه احمد نوراللهی خبر می دهند، باید بدانیم نوراللهی چند ماه دیگر بازیکن آزاد است.

بازگشت نوراللهی به پرسپولیس

 داستان از این قرار است برخی رسانه ها مدعی شده اند سایت ترانسفرمارکت امروز در گزارشی اعلام کرده نوراللهی از تیم فعلی خود جدا می‌شود و مبلغ رضایتنامه او حدود ۳۰۰ هزار یورو خواهد بود. برهمین اساس قرار است باشگاه پرسپولیس شرایط جذب نوراللهی را بررسی کرده و اگر شباب الاهلی با پرداخت مبلغ رضایتنامه در ۲ مرحله موافقت کند، احمد نوراللهی باز هم شاگرد گل‌محمدی می شود.

این خبر در حالی منتشر شده که احمد نوراللهی در ابتدای فصل جاری در ازای قراردادی یک ساله راهی باشگاه شباب الاهلی امارات شد. قراردادی که تا اول ژوئیه ( 10 تیر 1401) اعتبار دارد و پس از آن نوراللهی بازیکن آزاد محسوب می شود. از این رو نوراللهی بازیکن آزاد است و نیازی به پرداخت این مبلغ نیست. هر باشگاهی از جمله پرسپولیس در صورت نیاز به این بازیکن کافی است با نوراللهی مذاکره کرده و پس از توافق کامل با او تا 10 تیر صبر کرده و سپس با او قرارداد رسمی امضا کند.

حالا باید دید نوراللهی با وجود پایان قراردادش، تمایلی به حضور در پرسپولیس دارد یا همچنان دوست دارد فوتبالش را در امارات دنبال کند.

البته برخی خبرگزاری های اماراتی مدعی شدند قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی تمدید می شود که در صورت رخ دادن این اتفاق، پرسپولیس برای جذب نوراللهی باید مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند.