مهدوی کیا: عراق را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: بازی خیلی خوبی برای ما بود و بازیکنان برنامه های ما را به خوبی اجرا کردند.

مهدی مهدوی‌کیا پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال امید مقابل عراق در دیداری دوستانه اظهار داشت:

برای هر دو تیم بازی خیلی خوبی بود. برنامه های خود را به خوبی اجرا کردیم‌‌. تیم عراق را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. با وجود اینکه بازیکنان حریف ۲ سال از لحاظ میانگین سنی از تیم ما بزرگ تر بودند، ولی بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند.

وی افزود:جدا از نتیجه بازی خیلی زیبایی بود. تست خیلی خوبی برای ما بود. روز جمعه هم یک بازی دیگر داریم که خیلی کمک می‌کند تا با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد:در کل فقط یک بازیکن بالای ۲۱ سال داریم. این کار را هم به خاطر آینده نگری انجام دادیم اما برخی بازیکنان عراق متولد سال ۲۰۰۰ بودند. البته این مسائل اصلا برای ما مهم نیست. طبق برنامه ریزی با همان تیمی که می‌خواهیم به مسابقات مقدماتی المپیک برویم با همان تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان می‌‌رویم. 

مهدوی کیا درخصوص نقاط ضعف تیم عراق، پاسخ داد:نباید نقاط ضعف عراق را اینجا(در سالن نشست خبری) بگوییم(باخنده) ولی فیلم‌ بازی هایش را دیده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوتش خیلی خوب تمرین کرده بودیم. حریف را آنالیز کرده و می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند. در کل از هر دو تیم بازی خوبی شد‌.

وی اضافه کرد:بازیکنان عراق نسبت به تیمی که در امارات مقابل عربستان دیدیم، خیلی باکیفیت تر بودند.

مهدوی کیا عراق را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم امید ایران درخصوص اینکه یک تیم ایرانی بعد از ۱۶ سال به بغداد آمد، عنوان کرد:از حضور در این کشور خیلی خوشحالم هستم. چهارمین بار است که به عراق می‌آیم. از لحاظ ورزشی همیشه بازی های خیلی خوبی با هم داشتیم زیرا هر دو تیم تکنیکی و قدرتی هستند. بار دیگر از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر دعوتش تشکر می‌کنم. همه چیز اینجا خیلی خوب بوده است. امیدواریم روز جمعه هم بازی خیلی خوبی انجام شود.