امیر عابدزاده رکورد می زند؟ | تعداد کلین شیت های عابدزاده

امیر عابدزاده امشب در هفته پایانی لالیگا ۲ اسپانیا آخرین بازی خود را برای پونفرادینا انجام خواهد داد و پس از آن باید به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود، اما امیدوار است قبل از ملحق شدن به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ، با یک خاطره خوب فصل ۲۲-۲۰۲۱ را به پایان برساند.

امیر عابدزاده که پس چهار سال حضور در ماریتیمو پرتغال تصمیم گرفت راهی اسپانیا شود و در پونفرادینا بازی کند، در پنج مسابقه ابتدایی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا ۲ اسپانیا توانست شروع درخشانی داشته باشد و چهار کلین‌شیت به ثبت برساند، اما پس از آن اوضاع کمی بر وفق مراد او پیش نرفت و این وضعیت تا هفته‌های پایانی ادامه پیدا کرد.

آمار جالب امیر عابدزاده

امیر عابدزاده که نیم‌فصل اول موفقی در لالیگا ۲ داشت، در شرایطی امشب در هفته پایانی این رقابت‌ها جزو ترکیب پونفرادینا مقابل تیم سقوط کرده آموربیه‌تا قرار خواهد گرفت که امیدوار است طلسم کلین‌شیت نکردن او شکسته شود و دروازه خود را بسته نگه دارد.

امیر عابدزاده

گلر ایرانی پونفرادینا که در فصل جاری لالیگا ۲ اسپانیا ۳۵ بار به میدان رفته و ۹ بار دروازه خود را بسته نگه داشته، امیدوار است امشب تعداد کلین‌شیت‌های خود را دو رقمی کند و پس از آن درباره آینده‌اش که گفته می‌شود راهی باشگاه دیگری خواهد شد، تصمیم‌گیری داشته باشد.

عابدزاده آخرین بار در هفته سی و یکم لالیگا ۲ اسپانیا مقابل مالاگا کلین‌شیت کرد و پس از آن در ۹ مسابقه پیاپی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد که امیدوار است امشب این روند برای او پایان پیدا کند و مقابل آموربیه‌تا کلین‌شیت داشته باشد.