گلایه استقلالی ها از مدیرعامل پس از قهرمانی تاریخی

پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، تصور می شد که آبی ها روزهای آرامی را سپری کنند اما جدایی فرهاد مجیدی به یکباره همه چیز را تغییر داد و اکنون انتخاب سرمربی جدید، یکبار دیگر به مأموریت اصلی مدیران استقلال تبدیل شده تا آنها باز هم وارد چرخه تکراری سالهای اخیر شوند.

درحالیکه مدیران باشگاه تمام تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید قرار داده اند، مشکلات دیگری نیز برای آبی ها به وجود آمده است. قرارداد چند بازیکن تیم به پایان رسیده و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد آنها آغاز نشده است. وضعیت گابریل پین نیز برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد و این مربی ایتالیایی اکنون قراردادی با استقلال ندارد.

جدا از این مسائل، بحث عدم پرداخت پاداش قهرمانی برای اعضای تیم سبب دلخوری آنها شده است. گویا باشگاه برای قهرمانی، پاداشی برای سایر اعضای مجموعه در نظر نگرفته است. پیش از جدایی مجیدی از جمع آبی‌ها، اعضای تیم استقلال از او درخواست کردند تا در این زمینه با مدیران باشگاه صحبت کند اما جدایی مجیدی نیز باعث شد تا دست استقلالی ها از دریافت پاداش کوتاه بماند.

ظاهرا باشگاه استقلال اعلام کرده است که در قرارداد بازیکنان بند پاداش وجود دارد اما این مسئله شامل سایر اعضای تیم نمی شود و همین باعث دلخوری هایی شده است. سایر اعضای تیم استقلال امیدوار بودند که در زمان برپایی جشن قهرمانی در برج میلاد پاداش های خود را دریافت کنند که برگزاری این جشن نیز لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

گلایه استقلالی ها از مدیرعامل پس از قهرمانی تاریخی

نارضایتی برخی از اعضای آبی پوشان سبب شده تا آنها بابت عدم پرداخت پاداش که جزوی از قراردادشان بوده گلایه خود را نزد مدیران باشگاه ببرند. گفته می شود که پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اعضای تیم تنها یک شاخه گل و انگشتر عقیق از مدیرعامل تیم دریافت کرده و هنوز خبری از پاداش نقدی نیست.