چالش سختی رحمتی در فصل جدید لیگ برتر

سید مهدی رحمتی دومین فصل حضورش در آلومینیوم را تجربه خواهد کرد و این در حالیست که باشگاه اراکی در آستانه تغییر در پست مدیرعاملی قرار دارد.

امروز قرار است جلسه‌ای برای انتخاب مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با حضور مدیران کارخانه برگزار شود و حمید محرابی شانس کمی برای ادامه فعالیت در این پست خواهد داشت.

مهدی رحمتی برای حضور بهتر در لیگ بیست و دوم از مدیران باشگاه خواسته تکلیف بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود را مشخص و تمدید قرارداد آن‌ها اقدام کنند. البته با توجه به اینکه این بازیکنان مشتریان مختلفی از لیگ برتر دارند و از طرفی ممکن است در جلسه امروز با مدیران کارخانه، کاهش بودجه فصل جدید باشگاه تصویب شود، به نظر می‌رسد تمدید این بازیکنان کار راحتی نخواهد بود.

چالش سختی رحمتی در فصل جدید لیگ برتر

در حال حاضر وحید محمدزاده، محمود قائد رحمتی، مهرداد بایرامی، اسماعیل شریفات و میثم مجیدی که همگی از مهره‌های قابل اتکای تیم در فصل گذشته بودند، قراردادشان تمام شده و جدایی هر یک می‌تواند در پست مربوطه چالشی را برای سرمربی جوان ایجاد کند.

همچنین محمدرضا آزادی نیز که در زمستان سال گذشته با قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت تیم اراکی درآمد، پیشنهاداتی دارد و باید دید آیا این بازیکن به کار خودش ادامه می‌دهد یا مقصد دیگری را برای فصل جدید انتخاب خواهد کرد.