چرایی قبول نکردن پیشنهاد دو فصل قبل قرمزها از زبان اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر ، سومین خرید سرخپوشان در تابستان امسال لقب گرفت. مدافع راست سابق سپاهان پس از امضای قرارداد با دوربین باشگاه پرسپولیس در مورد سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی و چرایی قبول نکردن پیشنهاد دو فصل قبل قرمزها صحبت کرد. مشروح صحبت‌های او را در این صفحه می‌خوانید:

*امیدوارم هم من به پرسپولیس و هم این تیم به من کمک کند

خیلی خوشحالم که از امروز جزو مجموعه باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. در چند روز مذاکرات خوبی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که هم پرسپولیس می‌تواند به من کمک کند و هم من می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم عملکردی در راستای کمک به اهداف کادر فنی داشته باشم. امیدوارم، هم من به باشگاه و هم پرسپولیس به من کمک کند و طوری باشد شان باشگاه بزرگ پرسپولیس حفظ شود. امیدوارم با عملکردم اول رضایت کادرفنی و بعد هواداران را داشته باشم.

*بستر پرسپولیس آماده تر از دو فصل پیش بود

شرایط دوسال گذشته طوری نبود که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و صادقانه، شرایطی هم نبود که پرسپولیس بتواند به من کمک کند؛ ولی امسال بستر آماده‌تر از گذشته بود وگرنه هر بازیکن، هر زمانی از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد دوست دارد به این باشگاه بیاید. من می‌توانستم بیایم ولی احساس می‌کنم در این مقطع بیشتر از دو سال گذشته می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. قسمت این بود در سال ۱۴۰۱ به این باشگاه بزرگ اضافه شوم.

چرایی قبول نکردن پیشنهاد دو فصل قبل قرمزها از زبان اسماعیلی‌فر

*از ده سال پیش از آقا یحیی شناخت دارم

من خودم شخصا با آقایحیی صحبت نکردم تا دیشب؛ شب گذشته یک‌سری صحبت‌های فنی کردیم که چه اهدافی برای فصل آینده داریم و چه کمکی می‌توانم بکنم. به طور کلی از آقای گلمحمدی از ده سال پیش که در ذوب‌آهن و یک مقطع در تراکتور با ایشان کار کردم شناخت داشتم. این‌ها مزید بر علت شد که امسال عضوی از باشگاه پرسپولیس شوم و از فصل آینده خدمت کنم.

*با تمام توان بازی می‌کنم

من از موقعی که آقای گلمحمدی در تست ذوب آهن من را انتخاب کردند در فکرم این بود که بهترین عملکردی را که می‌توانم ارائه دهم. قطعا همین را در ذوب آهن، تراکتور و سپاهان داشتم و در پرسپولیس هم با تمام توان کار می‌کنم تا بهترین عملکردی را که می‌توانم ارائه دهم و نتیجه هم دست خدا است.

*هواداران مرا حمایت کنند

پرسپولیس تیم پرطرفدار است و امیدوارم هواداران هم حمایت کنند و با عنایت خدا، آخر فصل یک عملکرد خوب همراه با رضایت داشته باشم.