اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد

خداداد افشاریان در خصوص انتقادات زیاد از برگزاری اردوی تیم ملی در قطر اظهار داشت: درباره مسائل اردو زیاد اطلاعاتی ندارم. بهتر است بهرام رضائیان که با تیم در قطر است، میرشاد ماجدی و اعضای روابط بین‌الملل که چنین مسائلی را رصد می‌کنند پاسخگو باشند، اما در مورد انتقادات باید جای فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی باشیم و سپس قضاوت کنیم.

فدراسیون فوتبال بدهی‌های زیادی دارد و در این وضعیت ساماندهی تیم ملی و هزینه‌کرد برای اردوها نیاز به پول هنگفتی دارد.

وی افزود: این مسائل کار را سخت کرده است. هرچند ماجدی به دلیل فنی بودن و ارتباطاتش با دولت، برای آماده‌سازی تیم ملی کم نخواهد گذاشت.

اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد

شاید می‌توانستیم با توجه به رفتارهای قبلی، وضعیت اردوها را بهتر کنیم اما باید اجازه بدهیم ماجدی کارش را انجام بدهد. قطعا برای فیفادی بعدی اتفاقات خوبی می‌افتد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، با اشاره به مشکلات مالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه مسئولان نسبت به آماده‌سازی تیم ملی حساسیت دارند اما باید این واقعیت را بدانیم وقتی پولمان را از فیفا دریافت نمی‌کنیم و بخش زیادی از مسائل مالی با مشکل روبرو است، تیم ملی با توجه به زمان محدودی که تا جام جهانی مانده نیاز به حمایت بیشتری دارد.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نیست، عنوان کرد: تیم ملی ما با اسکوچیچ به جام جهانی صعود کرد.

دیدار با الجزایر دوستانه بود و ما هم در ماه‌های اخیر مسابقه‌ای برگزار نکرده بودیم. به همین دلیل نمی‌توانیم بازی با الجزایر را ملاک قضاوت در مورد اسکوچیچ بدانیم.

البته در اولین جلسه هیأت رئیسه وسواس مردم را نسبت به مسائل تیم ملی و کادرفنی مطرح خواهیم کرد، اما تاکنون بحثی در مورد عوض کردن اسکوچیچ مطرح نشده و او همچنان به کارش ادامه خواهد داد.