رونمایی از پیراهن جدید یاران طارمی+ عکس

باشگاه پرتغالی پورتو به لطف حضور مهاجم ملی‌پوش کشورمان، مهدی طارمی در این تیم، به یکی از باشگاه‌های محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده و بازی‌هایش در ایران تماشا می‌شود. پورتو امروز از کیت خانگی فصل آینده خود رونمایی کرد.

هواداران طارمی حالا می‌دانند فصل آینده او را در رقابت‌های اروپایی و در لیگ پرتغال با چه پیراهنی خواهند دید. پیراهنی با تم رنگی سنتی پورتو، آبی تیره و سفید، که توسط کمپانی نیوبالانس طراحی و تولید شده است.

رونمایی از پیراهن جدید یاران طارمی+ عکس

در تصاویری که باشگاه پورتو از رونمایی پیراهن جدیدش منتشر کرده جای خالی مهدی طارمی به چشم می‌خورد. طارمی در حال حاضر از محبوب‌ترین ستاره‌های تیم پرتغالی است و اگر برای شرکت در اردوی تیم ملی ایران، پورتو را موقتا ترک نکرده بود احتمالا در مراسم رونمایی حضور داشت.

رنگ‌های سنتی باشگاه پورتو نشان‌دهنده تاریخچه قدیمی این باشگاه است. این دو رنگ در سال 1909 به‌عنوان رنگ‌های لباس پورتو انتخاب شدند چرا که در آن زمان پرچم پرتغال به این دو رنگ بود. در این 113سال باشگاه پورتو همیشه با این رنگ‌ها به میدان رفته تا ترکیب راه‌راه آبی تیره و سفید به نماد شناخته‌شده باشگاه پرتغالی شناخته شود.

رونمایی از پیراهن جدید یاران طارمی+ عکس

کاپیتان پورتو، په‌په، در مراسم رسمی رونمایی از پیراهن پورتو از آنچه «شور و شوق وصف‌ناشدنی هواداران باشگاه» می‌خواند قدردانی کرد. او در ادامه گفت:" هواداران پورتو و ما بازیکنان همیشه با شور و شوق منتظر پیراهن جدید هستیم. ما خوب می‌دانیم برای هواداران چقدر مهم است که ما به این رنگ‌ها و این سنت تاریخی احترام بگذاریم و قدرش را بدانیم".