آخرین خبر درباره پرسپولیسی شدن سروش رفیعی

این هافبک اهل نورآباد ممسنی خرید جدید پرسپولیس خواهد بود و برای سومین بار به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

بار اول او در زمستان منجر به قهرمانی پرسپولیس، به عنوان یکی ستارگان فوتبال ایران با جدایی از تراکتور، پیراهن سرخ ها را به تن کرد و فصل بعد، پس از جدایی از قرمز ها و حضور در لیگ قطر، در حالی که نیم فصل ناموفق را با فولاد گذرانده بود، با باز شدن پنجره پرسپولیس دوباره قرمزپوش شد.

سروش حالا در ابتدای فصل و در شرایطی که سه فصل پیش توسط گابریل کالدرون از جمع بازیکنان سرخپوش حذف شده بود و از اردوی ترکیه به تهران بازگشته بود، دوباره به تیمی می‌آید که در این فصل به شدت خواهانش بود.

جالب اینکه رفیعی پس از جدایی از پرسپولیس در دوره گابریل کالدرون به تیم یحیی گل‌محمدی رفته اما با مربی بعدی پرسپولیس، به این تیم بازنگشته و به سپاهان پیوسته بود. او ۲/۵ فصل در سپاهان بازی کرد و جزو بازیکنان خوب و کلیدی این تیم محسوب می‌شد و بعد از مدت ها توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی را هم به دست بیاورد.

آخرین خبرها درباره پرسپولیسی شدن سروش رفیعی

سروش رفیعی که بعد از اتمام اردوی تیم ملی به تهران آمده و مذاکرات خود را با مدیران باشگاه به نتیجه رسانده، ممکن است امروز قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کند و تصاویرش با رضا درویش منتشر بشود.

البته این احتمال هم وجود دارد که این موضوع با یکی دو روز تاخیر رخ بدهد اما هر چه هست، سروش را باید خرید قطعی و بعدی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دانست؛ بازیکنی که قرار است به عنوان عنصر خلاق خط هافبک پرسپولیس، پشت فوروارد بازی کند.

صد البته با توجه به عمق اسکواد پرسپولیس، او باید رقابت سختی را رقبای خود داشته باشد.

حضور رفیعی در‌ جمع سرخپوشان بعد از خداحافظی او از هواداران سپاهان اتفاق می‌افتد؛ جایی که البته دوستش داشتند اما شاید نه به اندازه وقتی که او در پرسپولیس بازیکن محبوب طرفداران بود.