پنجره نقل و انتقالات سرخابی ها بسته شد!

چند روزی است که بازار نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده و در این میان پرسپولیس را می‌توان فعال‌ترین تیم لیگ برتری نامید. علاوه بر تمدید قرارداد با بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و میلاد سرلک، آنها موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر شده اند.

در سمت دیگر، استقلال همچنان درگیر انتخاب سرمربی جدید خود است و هنوز قرارداد با بازیکن جدیدی به ثبت نرسیده و حالا خبر می رسد که پنجره نقل و انتقالاتی هر دو تیم بسته شد و سرخابی ها برای ثبت قراردادهای جدید موظف به پرداخت مطالبات خود هستند.

پنجره نقل و انتقالات سرخابی ها بسته شد!

پرونده مجادلات دو باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو به یکی از طولانی ترین پرونده های فوتبال ایران تبدیل شده است. سرخپوشان برای انتقال یحیی گل محمدی از مشهد به تهران، باید مبلغی را جهت صدور رضایت نامه این سرمربی پرداخت می کردند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

در بحبوحه برگزاری لیگ بیست و یکم، هر دو باشگاه بارها و بارها درخصوص ارقام متفاوت این پرونده به صحبت پرداختند تا نهایتا امروز و در پی شکایت باشگاه شهر خودرو، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد. البته پنجره سرخپوشان پس از شکایت استوکس بسته بود و اکنون یک بار دیگر این اتفاق تکرار شد.

البته استقلالی ها نیز از این اتفاق بی نصیب نبودند چرا که پنجره آنها نیز به دلیل شکایت مربوط به پرونده محمدرضا آزادی بسته شد. فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام این خبر که ریز جزییات این پرونده در اختیار امور بین الملل فدراسیون و باشگاه استقلال قرار دارد از بسته شدن پنجره آبی ها خبر داد.

هنوز به درستی اطلاع دقیقی از جزییات علت بسته شدن پنجره آبی ها در دست نیست اما ردپای محمدرضا آزادی بازیکن فعلی آلومینیوم و مهاجم سابق پانه تولیکوس یونان در این شکایت دیده می شود.