درویش را در منگنه قرار دادند و او هم واقعیت را گفت

یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد در جمع خبرنگاران در مورد جدایی مطهری از کادرفنی، اظهار داشت: از همه بچه‌هایی که در کادر ما بودند و از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم و زحمت زیادی برای تیم کشیدند. تلاش‌شان قابل تقدیر و ارزشمند است. بالاخره اتفاقاتی رخ داد و آنها از جمع ما جدا شدند و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال در مورد اینکه وضعیت مطهری به عنوان سرمربی را چطور می‌بینید اظهار داشت: او از استعدادهای خوب مربیگری است و امیدوارم این چالش سرمربیگری را خوب پشت سر بگذارد. فوتبال است دیگر، همه کسانی که در تیم‌های دیگر هستند رفیق‌های ما هستند. با 90 درصدشان رفاقت دیرینه داریم و حمید مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم نسل جدید مربیان نسل خوبی است؛ آنها کاری هستند و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با جدایی مطهری دستیار شما چه کسی خواهد شد و سید جلال حسینی هم به کادر اضافه می‌شود یا نه عنوان کرد: هنوز تصمیمی برای جانشینی مطهری گرفته نشده‌ایم. در فکر هستیم و این اتفاق دیروز رخ داد. سیدجلال حسینی هم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت جدیدی با او نداشتم.

درویش را در منگنه قرار دادند و او هم واقعیت را گفت

وی در مورد جذب دستیار خارجی گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

گل‌محمدی در مورد جذب مهاجم جدید برای پرسپولیس اظهار داشت: حتماً به فکر جذب مهاجم هستیم. دو مهاجم می‌خواهیم؛ چه ایرانی چه خارجی و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل‌وانتقالات را هم خوب شروع کردیم. جا دارد از  باشگاه در این خصوص تشکر کنم. حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گزینه داخلی گفت: نمی‌شود زیاد درمورد جزئیات صحبت کرد. من در مورد اسامی نمی‌توانم صحبت کنم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اولین جلسه فنی برای فصل آینده برگزار شد ،گفت: نه جلسه فنی نبود. در حال بررسی در مورد گزینه‌ها بودیم. تمرینات ما هم 9 تیر آغاز می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر سه دستیار جدا شده شما می‌خواستند در تیم بمانند شما تمایل به ادامه همکاری داشتید یا نه اظهار داشت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار وشخصیت‌شان بود. از این اتفاق متاسف شدم.

وی در مورد اینکه منظورش فضای مجازی است یا خیر، گفت: در فضا مجازی و  رسانه‌‌ای عده‌ای شیطنت کرده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم و حق‌شان اینجوری نبود که اینگونه از جمع ما جدا شوند. در این دو سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود با یک شکل خوب  و فضای بهتری انجام می‌شد.

گل‌محمدی در مورد اینکه یک حس ناراحتی و دلخوری در صحبت‌های شما دیده می‌شود و در این مورد صحبت می‌کنید گفت: بهتر است زیاد درموردش صحبت نکنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه درویش در مورد قرارداد شما صحبت کردند و دلخوری در این خصوص پیش نیامد، گفت: بحث قراردادها شخصی است. درویش را در منگنه قراردادند و او هم متاسفانه به دلیل صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقع انجام بدهد، اسیر آن جو  و سوالات شد.