مهاجم پرسپولیس همچنان روی مُخ هواداران

در شرایطی که تمام روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی به دنبال مهاجمی برای تقویت خط حمله این تیم بوده‌اند، شرزود تمیروف نیز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات فصل گذشته به این تیم پیوست و کار را با ثبت گل در لیگ بیست و یکم پایان داد، در شرایطی که گفته می‌شد احتمالا به پایان همکاری خود با این تیم خواهد رسید، در نهایت بار دیگر به تمرینات این تیم اضافه شده است.

ابتدا گفته شد حضور تمیروف به صورت آزمایشی خواهد بود و در صورتی که او موفق شود نظر کادرفنی را طی سه جلسه تمرینی جلب کند، به کار ادامه خواهد داد. اما اکنون با توجه به طولانی شدن پروسه جذب مهاجم توسط این تیم و در شرایطی که سرخ‌ها تنها مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار دارند، او حضوری طولانی‌مدت تر را پشت سر گذاشته است. اما نکته ناامید کننده اینجاست که او در تمرینات نیز به نظر می رسد از اعتمادبنفس مطلوب به دور است و نتوانسته شرایط مناسبی را دنبال کند. تمیروف در تمرین روز گذشته نیز که با حضور هواداران دنبال شد، بارها در گلزنی ناکام ماند و این مساله اعتراض هواداران این تیم را هم در پی داشت.

باید دید در نهایت این مهاجم ازبکستانی کار را در فصل جدید نیز با این تیم دنبال خواهد کرد یا طلسم جذب مهاجم خارجی توسط یحیی گل محمدی و باشگاه شکسته خواهد شد و باید در انتظار جدایی تمیروف ماند.

مهاجم پرسپولیس همچنان روی مُخ هواداران