گل محمدی و مطهری پارسال پرسپولیس را به حاشیه کشاندند

غلامرضا فتح آبادی درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس خرید های با سرعتی را انجام داد و باشگاه  بازیکنانی را که مد نظر گل محمدی  بود را به خدمت گرفت اما سرمربی تیم می گوید مهاجم نتوانستیم جذب کنیم که من با این حرفش موافق نیستم.

وی افزود: اگر مهاجم نیاز داشتی ابتدا یک مهاجم یا دو مهاجم به توافق می رسیدید و سپس به دنبال بازیکنان دیگر بودید. برخی از مهاجمان مثل بیرانوند، رفیعی و پورعلی گنجی می خواستند به پرسپولیس ملحق شوند و مشکلی نداشتند. ضمن اینکه  اینجور حرف زدن گل محمدی درست نبود چونکه با این حرفش روحیه دیگر مهاجمان تیم مثل عبدی و پاکدل را پایین آورده است .

فتح آبادی ادامه داد: فکر می کنم باشگاه در مجموع عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت و اگر بخواهم نمره بدهم باید نمره ۱۷ را برای پرسپولیس انتخاب کنم. اگر باشگاه تا زمان باقی مانده فصل نقل و انتقالات دو بازیکن دیگر که بیشتر مهاجم باشند را به خدمت بگیرد نمره ۱۷ به ۲۰ تبدیل می شود.

گل محمدی و مطهری پارسال پرسپولیس را به حاشیه کشاندند

مهاجم پیشین سرخپوشان با اشاره به عدم قهرمانی در فصل گذشته ، عنوان کرد: پارسال تیم به حاشیه رفت ، گل محمدی و دستیارش مطهری با مصاحبه هایی که انجام دادند برای تیم حاشیه درست کردند. آنها بیشتر روی استقلال تمرکز کرده بودند و علیه استقلالی ها مصاحبه می کردند که درست نبود و باید روی تیم خودش متمرکز می شد. قهر و اعتصاب ها هم دلایل دیگری بود تا پرسپولیس از کورس قهرمانی از رقیبش عقب بیافتد. این قهر و اعتصاب ها باعث افت تیم و بازیکنان می شود. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در این فصل جزو مدعیان قهرمانی است یا خیر، گفت : پرسپولیس در این فصل کار سختی برای قهرمانی دارد. این تیم روی نیمکت و در ترکیب تیم تغییرات زیادی داشته است و زمان نیاز دارد تا به قول معروف روی غلطک بیافتد. با این بازیکنان باید دید چه زمانی به هاهنگی کامل دست پیدا می کنند. فقط باید امیدوار باشیم در ابتدای فصل امتیاز از دست ندهد.