آمادگی بالای ستاره تازه وارد پرسپولیس برای شروع فصل جدید

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم، با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت تا برای سومین بار بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

سروش ذاتا یک بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که جای خالی او در ترکیب پرسپولیس حس می‌شد و در فصل گذشته نبود چنین بازیکنی با قدرت بازیسازی بالا در پرسپولیس به چشم آمد. رفیعی با توجه به مدل بازی پرسپولیس در فصل آینده، توانایی بازی در چند پست را دارد.

سروش عموما بازیساز است و این تیم در چند فصل گذشته نشان داد که با روش ۲-۲-۴ بازی می‌کند؛ یعنی دو هافبک دفاعی و دو وینگر. رفیعی البته در پست وینگر هم به کرات بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز در کارنامه دارد. البته سروش به شرطی می‌تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند که یک مکمل تخریب کننده در میانه میدان کنار او باشد.

آمادگی بالای ستاره تازه وارد پرسپولیس برای شروع فصل جدید

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد، رفیعی یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان تمرین سرخ پوشان است و عملکرد بسیار خوبی در تمرینات روزهای اخیر تیمش و همچنین بازی‌های دوستانه داشته است. رفیعی که علاقه زیادی به بازی برای سرخ پوشان داشت، در تابستان امسال به هدف خودش رسید و انگیزه های بسیار زیادی هم برای درخشش در فصل پیش رو خواهد داشت.