بیوگرافی محمد محبی بازیکن تیم ملی و استقلال

محمد محبی جزو بازیکنان خوب و ایده آل ایران است. در ادامه این مطلب از افکارنیوز به بیوگرافی کامل این بازیکن خوش آتیه و تکنیکی می پردازیم.

بیوگرافی کامل محمد محبی

محمد محبی متولد 29 آذر 1377 ، زاده شده در شهر بوشهر است. محمد محبی پس از درخشش در لیگ آزادگان 98-1397 همراه شاهین بوشهر ، توجه مربی و مدیران سپاهان را به خود جلب کرد. و در نهایت در تاریخ 19 خرداد 1398 به صورت رسمی به سپاهان پیوست.

بیوگرافی محمد محبی

محمد محبی در تیر98 به اردوی تیم ملی توسط ویلموتس دعوت شد. او اولین بازی ملی رسمی خود را در برابر کامبوج انجام داد.

خانواده محمد محبی

پدر وی مهندس کشاورزی و کارمند سازمان جهاد سازندگی و مادر وی خانه دار است. که هردوی آن ها اهل طلحه هستند ، به جز محمد دو فرزند : یک دختر و یک پسر دیگر هم دارند.

شروع فعالیت فوتبالی محمد محبی

او از کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت واستعدادهای کشف نشده خود را در زمین های خاکی بوشهر به نمایش می گذاشت.

محمد محبی فوتبال خود را از سال 1389 در سن 12 سالگی با تیم جوانان شاهین بوشهر آغاز کرد. و در سال 1395 موفق شد با حضور در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان فوتبال بازی کند. و استعداد بالای فوتبالی خود را به نمایش بگذارد.

محمد محبی پس از صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر توانست توجه امیرقلعه نویی را جذب و با استقبال فراوان راهی تیم سپاهان شود.

عکس خصوصی محمد محبی

محبی فوتبال خود را مدیون زحمات مربیانی چون مسعود احمدی در فوتبال بوشهر است.

به عنوان مثال در بازی شاهین و داماش در هر جایی که به میدان رفت برای تیمش موثر بود. و حتی با ضربه سر کریم زاده از پاس متین گلزنی کرد. از همین رو توانست تا تیم استقلال برود. بیوگرافی محمد محبی

محمد محبی در لیگ برتر تا پرتغال!

محمد محبی در سپاهان اصفهان 53 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد و نتیجه این بازی ها زدن 9 گل برای سپاهان نیز بود.

محمد محبی به لطف درخشش در سپاهان اصفهان لژیونر شد و به باشگاه سانتا کلارا پرتغال پیوست.

محمد محبی از سال گذشته در این تیم پرتغالی حضور داشت و 18 بازی برای تیمش انجام داد که حاصل آن 3 گل برای تیمش بود.بیوگرافی محمد محبی

محمد محبی سابقه پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته. و تا به حال 3 بازی ملی و 2 گل ملی نیز به نام خود ثبت کرده است.

ازدواج محمد محبی و همسرش

محمد محبی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. به محض اینکه اطلاعات دقیق و رسمی در این زمینه داشته باشیم، حتما در همین قسمت منتشر خواهیم کرد.

محمد محبی با تلاش و همت خود توانست تا اروپا برود.  از تمرین در زمین های خاکی گرفته تا بازی در تیم های محلات و خلاصه رسیدن به تیم شاهین بوشهر ، او توانست مقابل پرسپولیس گلزنی کند. و تیمش را به لیگ برتر ببرد و به آرزوی خود برسد.

اتفاقات خوبی بعد کلی سختی به او رسید او توانست به سپاهان راه پیدا کند و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

یحیی گل محمدی دنبال جذب محمد محبی برای پرسپولیس است که با قبولی این بازیکن می تواند طرفدارای آبی پوش خود را از دست بدهد. بیوگرافی محمد محبی

محمد محبی در استقلال

پس از سپاهان به تیم سانتا کلارا پرتغال رفت و 18 بازی رسمی انجام داد.

ولی با درخواست های استقلال این بازیکن در سال 1401-1402 به استقلال پیوست و در پست وینگر مشغول به بازی است و توانسته درخشش های زیادی بکند.

او در استقلال پستی و بلندی های زیادی دارد و چندین بار مصدوم شد. و حتی بازی در جام حذفی را هم ممکن است از دست بدهد که می تواند جزو اتفاقات بد او باشد.

استقلال محمد محبی را به صورت 1 ساله قرض گرفته و ممکن است. سال 1402 این بازیکن به پرتغال برگردد. محبی عاشق کارت زرد است. و محرومیت های زیادی بابت این کارت ها کسب کرده که جالب نیست. و می تواند روی بازی آن در آینده تاثیر بگذارد.

محمد محبی طرفدار پرپاقرص کیلیان امباپه وفرانسه است و دوست دارد روزی مثل او درخشش های فراوانی داشته باشد.

او بر خلاف کیلیان امباپه در پست وینگراست و خیلی به گلزنی از راه دور علاقه دارد. او اعتقاد داشت. باید در جام جهانی هم بازی می کرد تا درخشش های خود را ادامه دار کند.

افتخارات محمد محبی

حضور در تیم شاهین بوشهر و صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر

حضور در تیم های بزرگی همچون سپاهان و استقلال و سانتا کلارا

گلزنی و پاس گل های زیاد برای تیم شاهین بوشهر و گل صعود به لیگ به پرسپولیس

نایب قهرمان لیگ برتر با پیراهن سپاهان

محمد محبی با استقلال توانست قهرمان سوپرجام شود و جام را بالای سر ببرد ولی با روند پیشرفت آن در آینده ای نزدیک به جام قهرمانی در لیگ برتر و آسیا خواهد رسید. بیوگرافی محمد محبی

گل های محمد محبی در تیم ملی

پس از مصدومیت دژاگه جایگزین او و وارد زمین شد و برای ایران گل زد.

آرزوی او بازی در جام ملت های آسیا با پیراهن استقلال است و دوست دارد در آسیا قهرمانی بدست آورد.

محبی در بازی ایران کامبوج توانست دبل کند و گل های یازدهم و دوازدهم ایران را به ثمر برساند.

در مجموع 3 بازی ملی دارد که در این 3 بازی 2 گل به ثمر رسانده است.

گلزنی های محمد محبی در سپاهان و استقلال

محبی که اولین گل فصل را در دیدار با شاهین شاهین بوشهر، تیم فصل گذشته خود در لیگ یک و در اولین بازی فصل جشن گرفت. در سه بازی اخیر خود در طلای پوشان و در بازی مقابل ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان فاصله چندانی با زدن گل دوم خود نداشت. که بازی خوب حامد لک و سوشا مکانی مانع از زدن گل دوم محبی شد.

محمد محبی با پیراهن استقلال  گل های موثری زده است به عنوان مثال گل اول به گل گهر و گل اول به هوادار یا گل به فولاد. بیوگرافی محمد محبی

ماجرای صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر به کمک محبی چه بود؟

این بازیکن که در تیم امید ایران نیز حضور دارد. پس از ورود به زمین مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت و توانست از سردرگمی خط دفاعی سرخ ها پس از برتری کی روش با گلزنی شجاع خلیل زاده به شاگردان استفاده کند.

ارسال یک ضربه محکم از کرنر بسته به سمت دروازه علیرضا بیرانوند. ضربه ای که قدرت زیادی داشت و با دستان دروازه بان پرسپولیس وارد دروازه شد. تا محبی که تاثیر زیادی در صعود شاهین به لیگ برتر داشت. کم کم خود را به فوتبال دوستان در لیگ برتر معرفی کرد. بیوگرافی محمد محبی

تحصیلات محمد محبی

در دانشگاه خلیج فارس در مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی نفت تحصیل می کند. و اطلاعاتی در مورد ادامه تحصیل یا فارغ التحصیل آن در دسترس ما نیست به محض اطلاع در همین پست قرار می گیرد.

خلاصه ای از بیوگرافی محمد محبی

نام کامل : محمد محبی

زادروز: ۲۹ آذر ۱۳۷۷

زادگاه: برازجان

پست: وینگر

باشگاه کنونی: استقلال

شماره پیراهن : 77

محمد محبی بدون ورود به حاشیه و با تلاش فراوان توانست به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شود. و به فوتبال اروپا نیز نزدیک شود. بیوگرافی محمد محبی

نکته جالب در مورد محبی این است که او در حال حاضر در شبکه های اجتماعی حضور ندارد. زیرا ممکن است به پیشرفت او کمک فراوانی کند.