دعوای عجیب دو تیم لیگ برتری بالا گرفت

دو تیم لیگ برتر ی مس کرمان و مس رفسنجان بر سر بودجه اختصاصی با هم اختلاف شدیدی پیدا کردند. پیش از این رفسنجانی‌ها پیش‌بینی می‌کردند با ورود تیم لیگ برتری مس کرمان بودجه آنها دستخوش تغییر شده و کاهش پیدا کند. از این رو رایزنی‌هایی را آغاز کردند تا چندان متضرر نشوند. از طرفی کرمانی‌ها فکر می‌کردند با صعود به لیگ برتر بودجه‌ای مشابه تیم مس رفسنجان دریافت می‌کنند و از این بابت مطمئن بودند.

با تشکیل مجمع عمومی صنایع مس و مشخص شدن بودجه مختص ورزش در این نشست امابودجه دو تیم مساوی نبود و به هر کدام بنا به شرایط بودجه جداگانه‌ای تعلق گرفت.ضمن این که بودجه تیم مس کرمان کمتر از همتای رفسنجانی بود. همین موضوع باعث ناراحتی آنها شد و حتی نسبت به این وضع اعتراض کردند اما با اعتراضشان موافقت نشد تا جایی که مدیرعامل باشگاه مس کرمان استعفا داد و اعتراض خود را به این شکل نشان داد.

این همه ماجرا نبود . با وجود اعتراض این تیم به مبلغ بودجه هنوز پولی به باشگاه‌ها تزریق نشده و آنها نه تنها از فصل قبل طلبکاران بسیاری دارند که در فصل جدید هم پولی نپرداختند. به همین دلیل مشکلات مالی تیم‌های مسی در اولین هفته رقابت‌های لیگ‌برتر با چالش مالی روبه‌رو است . از این رو باید منتظر واکنش صنایع مس در این خصوص باشیم. در دو سالی که تیم مس رفسنجانبه لیگ برتر صعود کرده کمتر شاهد اتفاقات اینچنینی بودیم و هر مشکلی بود آنها در خفا حل می‌کردند. تیم مس کرمان اما گویا اینگونه رفتار نمی‌کند و از همین بدو ورود به عیان‌سازی مشکلات این باشگاه و اختلاف با مسئولان بالا‌دست پرداخته است.

دعوای عجیب دو تیم لیگ برتری بالا گرفت