ترفند جالب آنچلوتی برای چینش ترکیب رئال‌مادرید!

 کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید در طول فصل گذشته از سیستم ثابتی استفاده می‌کرد و به ندرت تغییرات اساسی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کرد. حتی در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت در چارچوب سوپرکاپ اروپا، او همان ترکیب همیشگی را راهی میدان کرد اما به نظر می‌رسد برای فصل جدید رویکردی متفاوتی را اتخاذ و از سیستم چرخشی استفاده کند.

خریدهای جدید از جمله رودیگر، شوامینی و همچنین حضور چندین بازیکن باکیفیت در پست‌های مختلف، استفاده از سیستم چرخشی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. علاوه براین باتوجه به در پیش بودن جام جهانی، سیستم چرخشی می‌تواند همه را با انگیزه نگه دارد و رقابت شدیدی بین بازیکنان به وجود بیاورد. به همین دلیل سرمربی ایتالیایی بیش از قبل، از این سیستم استفاده خواهد کرد.

گفتنی است که آنچلوتی در بازی مقابل آلمریا در چارچوب هفته اول لالیگا از سیستم چرخشی استفاده کرد. درواقع در این دیدار، بازیکنان باتجربه همچون کاسمیرو، مودریچ و آلابا را بر روی نیمکت‌ قرار داد تا بازیکنان جوانی نظیر کاماوینگا و شوامینی فرصت بازی داشته باشند. با این وجود، به نظر می‌رسد که در بین بازیکنان رئال‌مادرید فقط کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا در ترکیب این فصل، جا به جا نخواهند شد و بقیه به صورت چرخشی جای خود را به دیگری می‌دهند.

ترفند جالب آنچلوتی برای چینش ترکیب رئال‌مادرید!