تصمیم عزت‌اللهی برای بازی در وایله

رقابت‌های هفته هفتم لیگ دسته اول دانمارک در شرایطی پیگیری می‌شود که تیم فوتبال وایله بدون حضور سعید عزت‌اللهی در فهرست نفراتش، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه سِکما گراند مقابل تیم رده یازدهمی هیلرود قرار گرفته است.

سعید عزت‌اللهی که پس از پایان حضور قرضی در الغرافه قطر تصمیم به جدایی قطعی از وایله برای انتقال به باشگاه دیگری داشت، پس از مخالفت اولیه باشگاه دانمارکی تصمیم به ادامه حضور در این تیم گرفت ولی همچنان در مسابقات‌شان شرکت نمی‌کند و به دنبال دریافت رضایت‌نامه است.

تصمیم عزت‌اللهی برای بازی در وایله

این هافبک ایرانی پس از اعلام باشگاه وایله برای ادامه حضورش در این تیم، در سه مسابقه رسمی اخیرشان در لیگ جزو فهرست قرار نگرفته بود که امروز هم تصمیم گرفته دور از بازی باشد و تیمش را همراهی نکند.

عزت‌اللهی که سال گذشته برای وایله دانمارک و الغرافه قطر به میدان رفت، در تلاش است تا هرچه زودتر از این باشگاه جدا شود و مقصد آینده‌اش را مشخص کند که گفته می‌شود یکی از پلن‌های او ممکن است تیم‌های ایرانی باشد.

تیم فوتبال وایله که در تلاش برای بازگشت به سوپر لیگ دانمارک است، در ۶ مسابقه ابتدایی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک این کشور ۶ برد به دست آورده و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد.