استقلال صفر - پیکان صفر /توقف شاگردان ساپینتو مقابل پیکان

استقلال در اولین روزی که بانوان توانستند یک مسابقه لیگ برتری را از نزدیک ببینند، مس کرمان را شکست داد و حالا که قرار است هزار بانوی طرفدار این تیم به ورزشگاه آزادی بیایند، ریکاردو ساپینتو خیلی دوست دارد که بتواند دومین برد متوالی‌اش در این ورزشگاه را جشن بگیرد.

اطلاعات بازی

هفته پنجم لیگ برتر

سه‌شنبه ۱۵ شهریور

استقلال – پیکان ساعت ۱۹

تیم داوری: موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، یعقوب سخندان ،شبیر بهروزی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی

ترکیب پیکان: محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، غلامرضا ثابت ایمانی،‌ ساسان حسینی، منصور باقری، امیر طاهر، محمد جواد آزاده، مجتبی حقدوست و محمد مهدی لطفی.

گزارش بازی: 

دقیقه ۷: استقلال کنترل توپ و میدان را در اختیار دارد و در این دقیقه به اولین موقعیت رسید. ضربه سر آرش رضاوند بااختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹: شوت ثابت ایمانی با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. بعد از بیرون رفتن توپ ساپینتو به شدت به داور بر سر یک برخورد اعتراض کرد و بنیادی فر برای تذکر به او کنار خط آمد.
دقیقه ۱۴: حملات پیکان در این لحظات جدی تر شده و یک ارسال داخل محوطه ضربه خطرناک ساسان حسینی به سمت دروازه را در پی داشت که عارف غلامی بین راه توپ را دفع کرد. برخی بازیکنان پیکان اعتقاد به هند پنالتی داشتند اما نه داور و نه سرمربی پیکان یعنی مجتبی حسینی چنین اعتقادی نداشتند.

دقیقه ۲۶: حسین حسینی از دروازه بیرون آمده بود و ساسان حسینی یک ضربه غافلگیر کننده را به سمت دروازه استقلال فرستاد که با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: داور به یکی از نیمکت نشینان استقلال کارت نشان داد. خسرو حیدری و بهزاد غلامپور مقابل داور حضور داشتند که به نظر رسید داور این کارت را به بهزاد غلامپور نشان داد.

دقیقه ۴۴: ساسان حسینی که تنها حسینی را مقابل و سیلوا را کنارش می دید قصد داشت با ضربه چیپ دروازه استقلال را باز کند که حسینی به خوبی توپ را مهار کرد.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لگ استقلال در دقیقه ۶۴ توسط بابایی، به دلیل خطا روی دروازه‌بان مردود اعلام شد.

در نیمه دوم نیز گلی به ثمر نرسید و دیدار با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید