انتقاد شدید کلوپ از عملکرد تیمش برابر ناپولی

لیورپول در شرایطی فردا شب در خانه خود در لیگ قهرمانان پذیرای آژاکس است که هفته گذشته با چهار گل در ایتالیا برابر ناپولی مغلوب شد. یورگن کلوپ سرمربی باتجربه لیورپول، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش در این هفته تلاش کرده تا فردا شب نمایش متفاوتی نسبت به دیدار با ناپولی ارائه دهد.

یورگن کلوپ گفت: "من می خواستم بازی این هفته لیورپول در لیگ برتر مقابل وولوز انجام شود، اما انجام این اتفاق سخت بود. در نهایت تصمیم دیگری حاصل شد و ما به این شرایط احترام می گذاریم. ما سعی می کنیم از این فرصت ایجاد شده برای آنالیز اتفاقات اخیر و تمرینات بیشتر استفاده کنیم و این وقفه بعد از بازی در زمین ناپولی برای ما مناسب و منطقی بود.

انتقاد شدید کلوپ از عملکرد تیمش برابر ناپولی

شکست سنگین مقابل ناپولی؟ این بدترین نمایش لیورپول از زمان حضورم روی نیمکت مربیگری این تیم بوده است. شما باید متوجه شوید که چرا این اتفاق رخ داده است. هشت بازیکن از 11 نفر واقعا پایین تر از سطح عادی خود بودند و بقیه نیز بهترین عملکرد خود را ارائه نداده و متوسط ظاهر شدند.

دیدار فردا شب با آژاکس؟ من نمی‌خواهم به نکته خاصی از آژاکس اشاره کرده و بگویم فردا شب باید انتظار چه اتفاقاتی را داشت. ما مجبور نیستیم قبل از بازی تیتر بسازیم و ساختن تیترهای مثبت بعد از نمایش لیورپول، آن کاری است که باید در زمین انجام ‌دهیم. حالا آژاکس در لیگ قهرمانان است و آنها به این تورنمنت تعلق دارد. آیا آنها قوی ترین تیم در این رقابت ها هستند؟ من بازی بقیه را هنوز ندیده ام.

ما باید عکس العمل نشان دهیم و آژاکس در موقعیت مخالف ما قرار دارد. آنها در یک مقطع واقعا خوب هستند، وضعیت گروه چندان خوب نیست، اما این یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان است. ما باید مطمئن شویم که متفاوت از مسابقه هفته قبل با ناپولی بازی می کنیم و سپس خواهیم دید چه اتفاقاتی در زمین رخ می دهد.

ما باید دوباره در چالش های پیش روی خود پیروز شویم و این دیدار برای ما مانند شروع همه چیز است. ما باید نشان دهیم بازی ما مبتنی بر دفاع واقعی است و من مطمئن هستم که هواداران نیز از لیورپول حمایت کرده و به ما کمک خواهند کرد. ما باید دوباره از یک ایده و برنامه مشترک پیروی کنیم. ما باید یک خط دفاعی واقعا مستحکم و در سطح عالی داشته باشیم."