بدشانسی بی موقع مهاجم استقلال !

 سردار آجورلو مدیرعامل تیم استقلال چند هفته ای است که از برخی قدیمی های تیم گله مند است و با اینکه در ابتدای فصل و پس از انتقادات از تیم قصد برخورد با این نفرات را داشت اما اقدامی انجام نداد تا حواشی اطراف استقلال بیشتر از قبل نشود اما با ادامه این روند سرانجام با این افراد تماس برقرار کرد!

مدیرعامل تیم استقلال با برخی بازیکنان قدیمی تیم تماس گرفته و در خصوص شرایط استقلال و سرمربی تیم با آنها گفتگو کرده و از این افراد درخواست کردتا در ادامه با حمایت از تیم روحیه اعضا را بالا برده و از ایجاد حاشیه پرهیز کنند.

گفتنی است آجورلو از استقلالی ها خواست تا در باشگاه حاضر شده و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا مدیریت و مربیان از آنها بهره برده و شرایط تیم بهتر از قبل شود و با این اقدام از انتقادات بکاهند و به تیم یاری و کمک برسانند.

این در حالی است که مدیرعامل تیم مدعی است که اگر پیشکسوتان تیم قصد کمک ندارند تیم را رها کنند تا استقلال با آرامش به کار خود ادامه دهد و از حواشی ایجاد شده توسط این افراد دور بماند!

تماس با چند استقلالی تیم را رها کنید!

البته قرار است باشگاه استقلال از قدیمی های تیم کمک بیشتری گرفته و در جهت بهبود نقایص تیم از این افراد بهره ببرد تا آنها نیز با باشگاه خود ارتباط بیشتری داشته باشند و در جهت یاری به تیم اقدامات لازم را انجام دهند.