پرسپولیس برای ملی‌پوشانش جانشین پیدا کرد

در شرایطی که تیم ملی  فوتبال کشورمان برای برپایی اردو و برگزاری دو دیدار دوستانه با سنگال و اروگوئه راهی اتریش شده است، ۵ بازیکن از پرسپولیس در این اردو حضور دارند. همچنین وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد تا این روز‌ها ۶ بازیکن اصلی پرسپولیس در تمرینات حاضر نباشند.

به همین دلیل و به درخواست یحیی گل‌محمدی، تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس در تمرینات تیم اصلی حضور دارند تا جای بازیکنان غایب را پرکنند و به تمرینات تاکتیکی این تیم خللی ایجاد نشود. گفتنی است با توجه به کیفیت بازیکنان تیم امید پرسپولیس و توافقی که بین یحیی گل‌محمدی و تیم امید پرسپولیس صورت گرفته، تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس به صورت چرخشی در تمرینات بزرگسالان حاضر می‌شوند تا هم کسب تجربه کنند و هم یحیی گل‌محمدی بتواند این بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

اگر تیم امید پرسپولیس در شرایط مسابقه نباشد بازیکنان اصلی این تیم در تمرین تیم بزرگسالان حاضر می‌شوند و اگر بازی‌های تیم امید در جریان باشد از بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره نبودند یا کم بازی کردند در تمرین شاگردان گل‌محمدی استفاده می‌شود. البته ذکر این نکته ضروری است که امسال برخلاف سال‌های گذشته کیفیت بازیکنان تیم امید پرسپولیس خوب است و تفاوت چندانی بین بازیکنان اصلی و ذخیره تیم امید پرسپولیس نیست.

پرسپولیس برای ملی‌پوشانش جانشین پیدا کرد