شوک بزرگ کارلوس کی‌روش به ستاره پرسپولیس

سعید صادقی از آن دست بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات خواهان زیادی داشت. از خود گل گهر که در آن بازی می‌کرد تا سپاهان ، استقلال و پرسپولیس . او سرانجام در یک جابجایی بحث برانگیز قرمز پوش شد و پیراهن پرسپولیس را برتن کند. در همان روز‌های ابتدایی قرارداد صادقی با پرسپولیس شایعه شد که مدیران باشگاه به او قول تیم ملی را داده اند و گفتند که او در لیست اسکوچیچ برای جام جهانی حضور خواهد داشت. آن روز‌ها کسی از آینده پر تلاطم تیم ملی خبر نداشت و کسی هم پیش بینی نمیکرد سرمربی کروات تیم ملی رفتنی شود و کارلوس کی روش دوباره هدایت ایران را برعهده بگیرد.

صادقی در روز‌های ابتدایی لیگ برتر فوق العاده ظاهر شده بود و علاوه بر پاس گل، گل‌های دیدنی هم برای پرسپولیس زده بود. این درخشش باعث شد تا توسط کی روش به تیم ملی دعوت شود، اما سرمربی پرتغالی او را خط زد تا صادقی بجای اردوی اتریش به تمرینات پرسپولیس برگردد.

پس از بازگشت تیم ملی از اردو و شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر، به نظر می‌رسد صادقی نتوانسته خودش را پیدا کند و خط خوردن از تیم ملی شوک بزرگی به او وارد کرده است. صادقی در هفته‌های اخیر نشانه‌ای از آن بازیکن هفته‌های ابتدایی لیگ را ندارد و گل محمدی و دستیارانش باید او را از لحاظ ذهنی آماده کنند.

شوک بزرگ کارلوس کی‌روش به ستاره پرسپولیس