واکنش ستاره هلندی به شایعه دستمزد بالا در بارسلونا

فرانکی دی‌یونگ ستاره بارسلونا ، معتقد است شایعات مربوط به دستمزد بالای او در این تیم دروغ است.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد فرانکی دی‌یونگ با بارسلونا در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو بسته شده که به عقد قراردادهای هنگفت و با دستمزدهای بالا در این باشگاه معروف است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که دستمزد هفتگی این بازیکن هلندی پس از کسر مالیات نزدیک به 500 هزار یورو در هفته است که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید.

با این حال، شیوع ویروس کرونا و همچنین شرایط مالی بسیار بدی که بارسا در آن قرار گرفت باعث شد که او مجبور به کاهش مبلغ دستمزدش شود تا بارسا با سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا به مشکل نخورد.

این در حالی است که بارتومئو قرارداد دو ساله دیگری نیز با او امضا کرد که بر اساس آن، این باشگاه باید امسال 20 میلیون یورو و سال آینده 25 میلیون یورو به او پرداخت می‌کرد اما مدیران بارسا در ابتدای فصل به او اعلام کردند که قصد دارند بار دیگر به همان قرارداد اولیه عمل کنند.

واکنش ستاره هلندی به شایعه دستمزد بالا در بارسلونا

گفته شده بود که دی‌یونگ حاضر به کاهش دستمزدش نیست و به همین دلیل بارسا خواهان فروش او بوده است، خبری که باعث خشم هواداران این باشگاه شد اما به نظر می‌رسد که واقعیت چیز دیگری بوده است.

این هافبک هلندی در گفتگو با TV NOS در این باره اظهار داشت: دروغ‌ها و اخبار اشتباه بسیاری درباره دستمزد من منتشر شده است. در هر سه سال ابتدایی حضورم در بارسا، دستمزدم را برای این باشگاه کاهش دادم. در نهایت پول برمی‌گردد و به دستمزد معمولم اضافه می‌شود و به همین دلیل بیشتر از چیزی که هست به نظر می‌رسد. من فکر می‌کنم افراد بسیاری این موضوع را درک نمی‌کنند اما اعدادی که رسانه‌ها منتشر می‌کنند اشتباه است.