نفس راحت آلگری : بالاخره تیم شدیم

مکس آلگری سرمربی یوونتوس ، از عملکرد تیمش در دیدار برابر امپولی ابراز رضایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها با این پیروزی در واقع موفق شدند برای اولین بار پس از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا به دو برد متوالی دست پیدا کنند و در هر دو بازی نیز دروازه خود را بسته نگه دارند.

مکس آلگری پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:ما حالا بالاخره کمی بیشتر شبیه یکم تیم شده‌ایم. ما این فصل را خوب شروع کردیم، سپس یک هفته همه چیز اشتباه پیش رفت و همین باعث شد نتوانیم درست پیش برویم، بنابراین نیاز داریم که این فاصله را جبران کنیم.

سرمربی یوونتوس درباره شرایط این بازی گفت:این دیدار آسان نبود. امپولی به مدت 60 دقیقه واقعا به ما فشار آورد، آنها پرس کردند و به صورت مداوم پاسکاری داشتند اما ما نتوانستیم تعداد گل‌های زده را به عدد دو برسانیم و خطر دریافت گل تساوی نیز وجود داشت. سپس در نیمه دوم پیش رفتیم، امپولی کمی عقب کشید و این بازی بسیار جذابی شد که شانس گلزنی بسیاری در آن وجود داشت.

نفس راحت آلگری  بالاخره تیم شدیم

او درباره وضعیت بازیکنان تیمش برای بازی حساس روز سه‌شنبه برابر بنفیکا اضافه کرد:مویزه کین کمی مشکل داشت اما حالا به شرایط عادی برگشته است. او برابر تورینو فرصت‌های زیادی داشت و در بازی امشب نیز فرصت گلزنی پیدا کرد. مهاجمان همینطور هستند. در واقع، من امشب به آرکادیوش میلیک گفتم که آرام باشد و تلاش زیادی برای گلزنی نکند چون همین باعث می‌شود فرصت‌های خوبی که به دست می‌آورد را هدر دهد.