گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت

عیسی آل کثیر با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، امیدوار است شرایط بازگشت دوباره به این تیم برای وی شکل گیرد.

به گزارش پارس فوتبال، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دوران حضور در این تیم علیرغم ثبت گل‌های خاطره انگیز با بدشانسی بزرگی نیز مواجه شده، اکنون با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت در تمرینات سرخپوشان حاضر شده تا امیدوار به آینده باشد.

عیسی آل کثیر در پرسپولیس در دو مقطع اتفاقات عجیبی را دنبال کرد که مانع از شکل گیری اهداف او شده است؛ اولین بار مربوط به محرومیت پیش از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. جایی که این مهاجم نقش پررنگی در مسیر حضور سرخپوشان تا آن مرحله داشت. محرومیتی شش ماهه که دوری طولانی مدت وی را به همراه داشت. آل کثیر بازگشت و اینبار در دربی توانست گل حساسی برای پرسپولیس به ثمر برساند تا بار دیگر با همان محبوبیت بزرگ کار را در این تیم دنبال کند.

گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت

در نهایت اما بار دیگر یک مصدومیت تلخ باعث دوری طولانی مدت دیگری برای وی شده است. اتفاقی که اینبار شاید وی نیز نقشی در آن داشته باشد و تصمیم دیرهنگام وی برای انجام عمل جراحی به مدت دوری‌اش از این تیم کمک زیادی کرد. آل کثیر اما با انجام عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به این تیم بازگشته و با حضور در تمرینات آماده سازی امیدوار است در روزهایی که قراردادش نیز با این تیم به پایان رسیده، در نیم فصل شرایط بازگشت دوباره به جمع شاگردان یحیی گل محمدی را برای خود شکل دهد.

گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت

او البته کار سختی در 32 سالگی پیش رو خواهد داشت؛ جایی که باید با یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و همچنین مهدی عبدی و حامد پاکدل برای دستیابی به این هدف رقابت داشته باشد و از سویی دیگر نظر یحیی گل محمدی را برای شکل گیری این اتفاق جلب کند.