ستاره منچسترسیتی بازی با ایران را از دست داد

با اعلام گرت ساوت‌گیت، کایل واکر نمی تواند تیم ملی انگلیس را در بازی با تیم ملی ایران همراهی کند.

به گزارش پارس فوتبال، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی انگلیس در قطر، امروز در استادیوم الوکره برگزار شد و بازیکنان زیر نظر گرت ساوت‌گیت و اعضای کادر فنی، تمرینات خود را آغاز کردند.

نکته مهم تمرین امروز تیم ملی انگلیس، بازگشت کایل واکر به میادین بود. بازیکن سیتی در دیدار 45 روز قبل برابر منچستر یونایتد مصدوم شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. از آن روز تاکنون، واکر برای سیتی به میدان نرفته و بازگشت او به زمین تمرین، باعث دلگرمی هواداران انگلیس شد.

حالا و علیرغم شرکت واکر در تمرین روز چهارشنبه، گرت ساوت‌گیت سرمربی سه شیرها حضور این بازیکن در دیدار نخست انگلیس مقابل ایران را رد کرده و مدعی شد که واکر در بازی اول به میدان نخواهد رفت.

رسمی ؛ ستاره منچسترسیتی بازی با ایران را از دست داد

واکر 32 ساله با شرکت در تمرین امروز انگلیس ، این فرضیه را به وجود آورد که ممکن است بتواند در دیدار روز دوشنبه برابر ایران به میدان برود اما اسکای اسپورت به نقل از ساوت‌گیت، اعلام کرد که بازگشت به میادین برای واکر و در بازی با ایران، خیلی زود است.

با این حال، خود واکر ادعا می‌کند که برای مسابقات بعدی سه شیرها “به احتمال زیاد” بتواند به میدان برود و از این منظر، مشکلی برای همراهی تیم ملی کشورش نخواهد داشت.

بدین ترتیب باید شاهد حضور کیه‌ران تریپیه کاپیتان تیم نیوکاسل در سمت راست خط دفاعی انگلیس، در دیدار برابر ایران باشیم. مسابقه ای که روز دوشنبه برگزار خواهد شد.