نیمار مدعیان فتح جام جهانی را معرفی کرد

 تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها سه روز دیگر باقی مانده است. تیم ملی فوتبال برزیل  بازیکنان بسیار خوب و سرشناسی در اختیار دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر است.

نیمار کاپیتان برزیلی‌ها از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر سخن به میان آورد و گفت: جام جهانی پر از غافلگیری است. تیم هایی راهی مراحل بالا می شوند که هیچ‌کسی پیش بینی آن را نمی کند و به همین خاطر پیش بینی کردن بسیار سخت است با این حال من بر این باور هستم که تیم‌های آرژانتین، آلمان، اسپانیا و برزیل راهی نیمه نهایی خواهند شد.

نیمار درباره این سوال که آیا انگلیس شانس رسیدن به نیمه نهایی را ندارد؟ اینگونه پاسخ داد: انگلیس را فراموش کردم و روشن است که این تیم هم شانس صعود به نیمه نهایی را دارد. من به هری کین و سانچو علاقه دارم. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و علاقه خاصی به هر دو دارم چرا که من به بازیکنانی که از توانایی‌های خود لذت می‌برند و استفاده می‌کنند، علاقه دارم.

او دباره رویای بزرگ خود گفت: قهرمانی در جام جهانی رویای بزرگ من است. اکنون یک فرصت دیگر برای برآورده کردن این رویا دارم و امیدوارم که بتوانم آن را عملی کنم. کاملا روشن است که بسیاری رویای قهرمانی در جام جهانی را دارند و این باعث شده است تا آنها احساس شور و هیجان داشته باشند و نه ترس و نگرانی. من هم چنین حالتی دارم و برای قهرمانی در جام جهانی از شور و هیجان بالایی برخوردار هستم.

نیمار مدعیان فتح جام جهانی را معرفی کرد

تیم ملی فوتبال برزیل در گروه در گروه G با تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون هم‌گروه است.