کی روش: بازی با آمریکا به شدت خاص است

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا اظهار داشت: فردا بازی به شدت خاصی برای ماست؛ مشخصاً برای من. بودن در تیم ملی ایران برای سومین مرتبه و رفتن به بازی سوم با احتمال صعود، اتفاقی افتخارآمیز است و امیدوارم بهترین نمایش را داشته باشیم.

وی با تمجید از شاگردان گرگ برهالتر تصریح کرد: شاید آمریکا باثبات‌ترین تیم گروه باشد. آنها عملکرد خوبی برابر انگلیس و ولز داشتند. تیم‌های دیگر به‌خصوص ایران به‌صورت مستمر خوب کار نکردند. می‌دانیم چه کار می‌کنیم و یک تیم مرتب و سازمان‌یافته در مقابل ماست. آمریکا هم مانند ایران به دنبال صعود خواهد بود. بچه‌های من باید مهارت و روح و روان خود را جمع کنند تا نتیجه‌ای بگیریم که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنیم.

سرمربی ایران مجدداً بازی با آمریکا را برای خودش ویژه دانست و گفت: من این فرصت را داشتم که در MLS (لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا) کار کنم و مدتی در تیم ملی ایالات متحده آمریکا هم فعالیت کردم. این برای من یک افتخار است. به نظرم مهمترین نکته‌ای که می‌توان درباره رشد فوتبال آمریکا گفت، این است که آنها «ساکر» را به «فوتبال» تبدیل کردند. هر دو تیم می‌توانند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و ما می‌خواهیم بهتر بازی کنیم. اگر چنین اتفاقی بیفتد، احتمال پیروزی ما بیشتر است.