اخبار پرسپولیس| ضرر بزرگ پرسپولیسی ها از صعود تیم ملی ایران

 علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران که در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به دلیل قوانین فیفا دیدار برابر ولز را از دست داده بود حالا امروز برخلاف روزهای گذشته بدون محافظ صورت به تمرین پرداخت.

اگرچه علیرضا بیرانوند ممکن است در بازی روز سه‌شنبه برابر آمریکا به میدان برود اما او باید به زودی از ناحیه بینی تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مصدومیت بیرانوند

با این حال به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند تا پایان جام جهانی، تیم ملی ایران را همراهی کند و همین موضوع خبری نگران‌کننده برای باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود، چراکه این تیم روز ۲۹ آذر در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت و مشخص نیست که بیرانوند به این بازی می‌رسد یا خیر.

بر این اساس، شاید بتوان گفت که صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی به ضرر پرسپولیس خواهد بود، چراکه این بازیکن بعد از بازگشت به ایران باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و بعد از عمل هم نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برگردد.

شاگردان کارلوس کی‌روش با ۳ امتیاز در رتبه دوم گروه خود قرار دارند و می‌توانند با حتی یک تساوی برابر آمریکا برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کنند.