انتظاری: امسال دربی عجیبی را شاهد خواهیم بود

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: دربی امسال را ما فکر می‌کنم عجیب‌ترین دربی باشد که در این سالیان اخیر مشاهده خواهیم کرد. به دلیل اینکه پس از هفته یازدهم به یک باره و به دلیل برگزاری جام جهانی مسئولان، لیگ را به مدت حدود ۲ ماه تعطیل کردند تا بازیکنان تیم ملی از تمرینات دور نشوند. بر عکس تمام دنیا که یک هفته پیش از جام‌جهانی لیگ‌های آن‌ها تعطیل شد، اما لیگ ما خیلی زودتر از همه جای دنیا به استقبال تعطیلات رفت.

او  ادامه داد: پس از حدود ۲ ماه و فینال جام‌جهانی باید به استقبال بازی‌های لیگ برویم و نباید با این تعطیلی و دور بودن بازیکنان از شرایط مسابقه‌ای توقع داشته باشیم بازی خوبی از آب در بیاید. به نظرم اتفاق خوبی نیست دربی بدون تماشاگر باشد، زیرا همه جای دنیای دربی سمبل بازی‌های لیگ آنهاست، اما  متاسفانه  این بازی را که جذاب‌ترین بازی لیگ است را در ایران بدون تماشاگر برگزار می کنند.

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که بازی جالبی هم پرسپولیس و هم استقلال انجام دهند، زیرا ۲ ماه از شرایط مسابقه دور بوده‌اند و از آن طرف هم ترس شکست دارند تا دوباره لیگ را پس از استارت با باخت آغاز نکنند و طبیعتأ همین عاملی می‌شود تا محتاط بازی کنند که شکست نخورند. امیدوارم یک بازی در حد دربی ببینیم و ان شاالله پرسپولیس هم برنده دربی باشد.

انتظاری

انتظاری درباره غیبت دیاباته در دربی ۹۹ گفت: دیاباته بازیکن سطح بالایی است وبه طور حتم او هم دوست‌نداشت دچار مصدومیت شود. به هر حال  برای چنین بازیکنی هزینه شده و امیدوارم مصدومیت را پشت سر بگذارد و دوباره به ترکیب بازگردد. مهدی عبدی هم جوان قابلی است امیدوارم به او بازی برسد. هر چه نباشد تجربه حضور و گلزنی در دربی را دارد و ان شاالله اگر به او بازی برسد از آن نهایت استفاده را ببرد.