آخرین اخبار استقلال| صف طولانی مصدومان استقلال برای بازی با تراکتور

بزرگ‌ترین چالش ریکاردو ساپینتو در روزهای باقیمانده تا دیدار با تراکتور مصدومان پرتعداد استقلال است.

یکی از مشکلاتی که استقلال در هفته های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده مصدومان پرتعداد این تیم بوده است. ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند و عارف غلامی بازیکنانی بودند که به تناوب مصدوم شدند و نتوانستند در بازی های گذشته به میدان بروند. این نفرات هنوز با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت آنها برای مسابقه با تراکتور مشخص نیست.

نکته عجیب و بدشانسی بزرگ برای ریکاردو ساپینتو اما اضافه شدن بر تعداد مصدومان است. محمدحسین مرادمند دیگر مدافعی است که در بازی گذشته با مس رفسنجان آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد. همچنین مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی نیز با مصدومیت هایی در این مسابقه مواجه شدند تا هرروز بر صف مصدومان استقلال اضافه شود.

دردسر بزرگ سرمربی استقلال با بازیکنان مصدوم

بی شک آسیب دیدگی ستاره های استقلال یکی پس از دیگری بر روند این تیم در لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر این مصدومیت‌ها هر روز دست ساپینتو را خالی‌تر می‌کند.

اوضاع نگران کننده برای کادرفنی استقلال در دیدار با تراکتور رقم می‌خورد. سرمربی استقلال فردا که به محل تمرین برود باید وضعیت تک تک مصدومان خود را پیگیری کند و اگر نفراتی مثل مهدی پور یا چشمی نیز نتوانند به بازی با تراکتور برسند، آنوقت شرایط برای استقلال بغرنج‌تر خواهد شد.

آخرین اخبار استقلال| صف طولانی مصدومان استقلال برای بازی با تراکتور

استقلال در خط دفاعی با آسیب دیدگی غلامی ، جلالی و مرادمند با مشکلات زیادی مواجه شده است. حالا با توجه به مصدومیت رضاوند از هفته‌های گذشته و دوری بلندمدت او اگر مهدی‌پور و چشمی نیز مصدومیت شان جدی باشد ، آنوقت در بازی با تراکتور در خط هافبک نیز مشکلات عدیده‌ای برای آبی ها ایجاد خواهد شد.

قرار است امروز در محل تمرین کادر پزشکی استقلال شرایط مصدومان را بررسی کند و مشخص شود که آیا آنها می‌توانند در بازی این هفته به میدان بروند یا خیر.