آینده پرسپولیس در دستان این بازیکن!

حمید درخشان ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره پیروزی ۵ بر یک سرخ‌پوشان مقابل نساجی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. پرسپولیس باتوجه به این که نساجی تیم خوب و دونده ای است، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. شاگردان یحیی بازی را خیلی خوب شروع کردند و ما شاهد این بودیم که بازیکنان پرسپولیس به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند.

او افزود: ما دیدیم که فاصله بین خطوط نسبت به بازی قبل کمتر شده بود و بازیکنان به خوبی یکدیگر را در میانه میدان پوشش می‌دادند. به طور کلی میانه زمین را بازیکنان پرسپولیس گرفته بودند. آن‌ها هم توانستند بازی را کنترل کنند و هم آهنگ بازی و کنترل بازی را در اختیار بگیرند. آن‌ها بیشتر مواردی که در یک بازی باید رعایت شود را هم خط دفاعی و هم خط هافبک رعایت کردند و نظم و هماهنگی خوبی در بازی داشتند. به نظرم گل‌هایی که زده شد، اتفاقی نبود و در شرایط بازی و روی کارهای تاکتیکی به ثمر رسید.

آینده پرسپولیس در دستان این بازیکن!

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره عملکرد محمد عمری، جوان اول این روزهای سرخ‌پوشان بیان کرد: یک جوان خوب باید به همین شکل باشد و رفته رفته شرایط خودش را به تیم و بازیکنان کناری‌اش اثبات کند و توانایی‌هایش را نشان دهد. او نشان داد که توانایی‌اش را دارد و نشان داد که می‌تواند بازیکنی باشد که پرسپولیس روی آن حساب باز کند. امیدوارم هفته به هفته بهتر شود و با ادامه این روند، می‌تواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود.

درخشان در پایان گفت: امیدوارم این روند برای پرسپولیس ادامه پیدا کند و هفته به هفته بهتر شود تا ان‌شاءالله در پایان فصل به قهرمانی برسد.