مدافع پراشتباه مقابل درب خروج ؛ صبر رئال تمام شد

نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، فرلاند مندی در سال 2019 و به درخواست زین‌الدین زیدان از لیون به رئال پیوست و خیلی زود توانست جای مارسلو در دفاع چپ باشگاه مادریدی را بگیرد و در تمام سال‌های اخیر نیز بازیکن ثابت رئال مادرید در این پست بوده است. دفاع چپ تنها پست رئال است که در حال حاضر فقط یک بازیکن متخصص در آن بازی می‌کند.

در مواقع غیبت مندی، داوید آلابا به جناح چپ می‌رود، درحالی‌که پست اصلی و ترجیحی او دفاع میانی است. ناچو هم می‌تواند در این منطقه بازی کند. با این حال، تصمیم مدیران رئال برای فصل بعد ‌جذب یک مدافع چپ است و برای این مهم روی فران گارسیا، مدافع 23ساله رایووایه‌کانو، نظر مثبت دارند.

نمایش ناامیدکننده روز گذشته مندی در بازی برابر ویارئال نیز بیش از پیش ثابت کرد که چرا مدیران رئال سخت به دنبال خرید یک مدافع چپ جدید هستند.

رئال مادرید در یکی از بدترین بازی‌های یک سال گذشته خود در زمین ویارئال 2-1 باخت و در طول 80 دقیقه کاملا تحت‌تاثیر میزبان خود قرار داشت. گل اول ویارئال در دقیقه 47 به ثمر رسید و در واقع تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یک اشتباه فاحش از مندی کار دست رئال داد. پاس اشتباه مندی به مهاجم ویارئال رسید و در نهایت نیز توپ با برخورد به بدون او وارد دروازه شد.

مندی علاوه بر اشتباهش روی گل اول ویارئال، در دیگر دقایق بازی نیز مدافعی مطمئن نشان نداد و در نهایت کارلو آنچلوتی او را از زمین بیرون کشید و داوید آلابا به دفاع چپ رفت.

مدافع پراشتباه مقابل درب خروج ؛ صبر رئال تمام شد

سبک بازی ریسکی مندی، که بارها باعث دلهره و اضطراب هواداران رئال شده و نوسان زیاد در بازی او که یک روز در بالاترین سطح است (مثل بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل برابر سیتی) و روز دیگر ممکن است در حد یک مدافع ضعیف و معمولی باشد، مدیران رئال را واداشته تا به دنبال خرید یک مدافع چپ جدید باشند و تمایلی برای ارائه پیشنهاد تمدید به مندی نیز وجود ندارد. از قرارداد مندی هنوز دو سال و نیم دیگر باقی مانده، ولی از حالا می‌توان گفت که او در فهرست فروش تابستانی رئال مادرید قرار خواهد داشت. گفته می‌شود نیوکاسل یکی از تیم‌های خواهان مدافع فرانسوی است.