تماشای هواداران نساجی به شیوه آکسفورد انگلیس

تماشای بازی‌های تیم نساجی از نقاط مختلف ورزشگاه وطنی قائمشهر، تصاویر جالبی را در بازی‌های خانگی این تیم به ویژه در ایام کرونا و به طور کلی تمام دیدار‌هایی که بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، به همراه داشته است؛ تصاویری که نمونه مشابه آن را در یکی از بازی‌های دور سوم FA کاپ انگلیس شاهد بودیم.

صعود به مرحله سوم FA کاپ و رویارویی با تیم آرسنال، فرصتی طلایی برای هواداران تیم آکسفورد بود که بعد از مدت ها، کمی ستاره سرشناس ببینند. آن‌ها در مکان پانزدهم لیگ وان انگلیس حضور دارند و از شانس بسیار کمی برای صعود به چمپیونشیپ برخوردارند.

به این ترتیب تقابل با آرسنال اگرچه تقابلی دشوار و نتیجه آن از قبل پیش بینی شده بود، اما باعث ایجاد شور و هیجان خاصی در ورزشگاه کاسام شد؛ جایی که هواداران تیم آکسفورد در هر مکانی که می‌توانستند برای تماشای تقابل با شاگردان آرتتا حضور پیدا کردند.

تماشای هواداران نساجی به شیوه آکسفورد انگلیس

ورزشگاه خانگی آکسفورد تنها حدود ۱۲ هزار نفر گنجایش دارد که جوابگوی استقبال انبوه هواداران از بازی با آرسنال نبود و گروهی از آن‌ها به صورت ایستاده از دیوار‌های مشرف به ورزشگاه، بازی را تماشا کردند تا تصاویری مشابه بازی‌های خانگی نساجی در ورزشگاه وطنی و حضور جالب هواداران این تیم روی دیوار‌ها و بالکن ساختمان‌های اطراف ثبت شود.