مأموریت خطرناک هیات مدیره استقلال به فتح‌الله‌زاده

 اگر چه هیات مدیره استقلال با وجود نتایج نه چندان خوب آبی‌پوشان در لیگ برتر سعی کردند با آرامش از ریکاردو ساپینتو ، سرمربی پرتغالی استقلال حمایت کنند اما یک اتفاق مهم در جلسه هیات مدیره افتاد.

در بحث‌هایی که میان اعضای هیات مدیره و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال رد و بدل شد، به بازی استقلال برابر تراکتور تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اشاره شد و اینکه اگر آبی‌پوشان نتیجه نگیرند یک جام را از دست داده‌اند و باید تکلیف ساپینتو مشخص شود.

در این بین، مدیران استقلال از رفتارهای ساپینتو ناراضی هستند و این موضوع را حتی فتح‌الله‌زاده نیز موافق بود. در نهایت اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که به فتح‌الله‌زاده اختیار تام بدهند تا هر تصمیمی درباره ساپینتو بگیرد و آنها نیز حمایت کنند. 

مأموریت خطرناک هیات مدیره استقلال به فتح‌الله‌زاده

به نظر می‌رسد در صورتی که استقلال برابر تراکتور نتیجه نگیرد، یکی از راه‌ها جریمه 10 تا 20 درصدی کادرفنی و بازیکنان باشد و در مرحله دوم ساپینتو از استقلال جدا شود. مأموریت و اختیار تام هیات مدیره به فتح‌الله‌زاده برای این است که اگر استقلال نتیجه نگیرد هرج و مرج ایجاد نشود و فتح‌الله‌زاده بتواند بدور از حواشی تصمیم نهایی را بگیرد.