رجب‌زاده: در زمین‌های شیراز سختی می‌کشیم

مهدی رجب‌زاده پس از شکست دو بر یک فجرسپاسی مقابل نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به تیم نساجی که امروز توانست بازی را ببرد تبریک می‌گویم. هوداران خونگرم نساجی را واقعاً دوست دارم. بهترین بازی فصل خود را مقابل نساجی انجام دادیم با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم باید بگویم ما تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: تفاوت فوتبال ما با نساجی تجربه بازیکنان بود. امروز به بی‌تجربگی بازیکنا‌ن‌مان باختیم. فجر جوان‌ترین تیم لیگ یک است و بازیکنانم کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: امروز بیش از همیشه به بازیکنانم افتخار کردم زیرا عملکرد لذت‌بخشی داشتند. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما توپ‌های‌مان به گل نرفت شاید اگر این توپ‌ها به گل می‌رفت نتیجه تغییر می‌کرد. خوب از کناره‌ها عبور کرده و از عمق هم عبور کردیم. وسط زمین را گرفته بودیم و بچه‌ها تاکتیک‌پذیر بازی کردند. آنها نشان دادند قابلیت بالایی دارند.

رجب‌زاده تأکید کرد: به نتیجه بازی نگاه نمی‌کنم اما امروز تیم ما فوتبال مالکانه، جاندار و حرفه‌ای و با برنامه به نمایش گذاشت. از تمام نقاط زمین استفاده کردیم و اینجا متوجه می‌شویم دلیل پایین بودن کیفیت لیگ یک کیفیت پایین زمین‌های آن است. اگر بچه‌های ما روی زمین خوب بازی کنند قابلیت دارند فوتبال روی زمین ارائه بدهند. تفکرات ما بازی روی زمین و بازی را با رابط است.

رجب‌زاده: در زمین‌های شیراز سختی می‌کشیم

وی افزود: امروز متوجه شدم ما و بچه‌های فجر چقدر برای بازی کردن در شیراز سختی می‌کشیم تاکنون این صحبت را نکرده بودم اما باید از مسئولان استان فارس که این بازی را دیدند یا کنفرانس را می‌بینند خواهش کنم به وضعیت زمین حافظیه رسیدگی کنند، خیلی بد است که ما درگیر زمین باشیم. زمین حافظیه وضعیت خیلی خراب دارد ظاهراً مشغول تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب هستند. نمی‌دانم چه مشکلاتی بین مسئولان تصمیم‌گیر مثل هیأت فوتبال،‌ اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بازرسی وجود دارد اما می‌گویم اگر همدلی نباشد نمی‌توان زمین دستغیب را درست کرد.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: ما حاضریم در زمین مصنوعی هم بازی کنیم اما با این شکل فوتبالی که ارائه می‌دهیم بزرگترین ضربه را فوتبال شیراز می‌خورد و خیلی ناراحت شدم که بچه‌های فجر در شیراز به دلیل نداشتن زمین تا این اندازه عذاب می‌کشند. به بچه‌ها گفته‌ام بهانه نیست اما باید با همین شرایط نیز تیم را با اقتدار در بالای جدول حفظ کنیم اما کیفیت زمین روی تیم تأثیر می‌گذارد. از مسئولان قائمشهر به دلیل ساخت زمین ورزشگاه وطنی تشکر می‌کنم.

رجب‌زاده عنوان کرد: در شمال کشور چنین زمینی کم است اما کیفیت ورزشگاه وطنی به نساجی و تیم‌های دیگر کمک می‌کند. صحبت خاص دیگری ندارم در مورد داوری هم باید بگویم چند سوت زده شد که هم ما اعتراض کردیم و هم تیم نساجی؛ در کل از بچه‌ها خیلی ممنون هستم. امروز بیشتر به آنها افتخار کردم و دوست‌شان دارم. امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاق خوبی را برای تیم فجر شهیدسپاسی رقم بزنیم و این تیم بتواند وضعیت خیلی خوبی به دست بیاورد.

وی در خصوص برنامه‌های فجرسپاسی و تقویت این تیم در نیم‌فصل گفت: شاکله کلی تیم ما خوب است. بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب شدند کیفیت بالایی دارند. ممکن است در نیم‌فصل یک یا دو نفر و نهایتاً سه جابه‌جایی داشته باشیم. باید شاکله تیم را حفظ کنیم. به این بازیکنان باکیفیت اعتقاد داریم. بیشتر از 97 درصد بچه‌ها را حفظ خواهیم کرد زیرا به آنها اعتقاد داریم اما در 2-3 پست تغییر خواهیم داشت. بازیکنان فجر مقابل نساجی نشان دادند که توانمند هستند.