مرادی: عیار دو و میدانی در هانگژو مشخص می شود

سجاد مرادی سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تیم ذوب آهن  پرسابقه‌ترین باشگاه در لیگ دو و میدانی محسوب می‌شود که ۲۴ دوره در باشگاه‌های کشور حضور داشته است. امتیازات خوبی گرفتیم و نفرات خوبی داشتیم. البته با نفرات کامل در این مسابقات شرکت نکردیم چرا که ۲ ورزشکار ما از جمله زمان پور و امیریان  آسیب دیده بودند و نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند.

مرادی درباره سطح مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: با توجه به اینکه امسال سال بازی‌های آسیایی است به همین علت ورزشکاران با صددرصد آمادگی شان در این مسابقات شرکت نکردند و خیلی از دوندگان در فصل بدنسازی هستند و در جریان تمرینات هستند و بعد از فروردین ماه به فرم مسابقات برمی گردند و آماده می‌شوند.

سرمربی دو و میدانی درباره شرایط این رشته ورزشی اظهار کرد: پتانسیل ما در چند سال اخیرهمین قدر بوده است. البته شرایط بد نیست و در بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود که چند مرده حلاج هستیم. ورزشکاران با استعدادی هستند که می‌توانند در دوره‌های بعد نتایج و مدال‌های بهتری بگیرند.

او درباره اینکه آینده دو و میدانی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من در کمیته نیمه استقامت و استقامت هستم و  شاگردانم در رده‌های سنی جزو خوب‌های ایران هستند و برنامه ریزی ما در کمیته نیمه استقامت کسب مدال در بازی‌های آسیایی است و ان شا الله این دوره هم چنین اتفاقی بیفتند.

دو و میدانی

مرادی درباره اینکه حمایت از تیم دو و میدانی ذوب آهن شده است، گفت: رخصتی  مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و احسانی که خودش دو و میدانی کار بوده به عنوان مدیرعامل باشگاه، حمایت از دو و میدانی می‌کنند و دیدگاه و نگاهشان به این رشته ورزشی خیلی خوب است و ان شا الله همین طور پیش برود و باشگاه ذوب آهن در سطح دو و میدانی و در بخش استعدادیابی در لیگ باشگاه‌ها نقش بسزایی دارد و ان شا الله ذوب آهن اصفهان مثل همیشه سربلند و جزو حامیان دوحامیان دو و میدانی در سال‌های آینده هم باشد.