انتقادات عجیب خبرنگاران پر توقع عمانی از برانکو ایوانکوویچ

تیم ملی فوتبال عمان این روز‌ها زیرنظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در مسابقات کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در بصره حضور دارد.

انتقاد‌ها از برانکو در رسانه‌های عمان در این مسابقات زیاده شده و برخی از خبرنگاران این کشور معتقد هستند سیستم بازی برانکو برای عمان در این تورنمنت مناسب نیست.

این انتقادات در حالی است که عمان در سه مسابقه مرحله گروهی خود،   ابتدا مقابل عراق میزبان به تساوی دست یافت، سپس تیم ملی یمن را شکست داد و در سومین دیدارش هم موفق شد از سد تیم ملی عربستان عبور کند. اما حتی این نتایج خوب و رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات هم نتوانسته خبرنگاران عمانی را راضی کند.

در این زمینه ذیاب البلوشی خبرنگار مطرح عمانی سایت «الکوره» از تاکتیک برانکو انتقاد کرد و گفت: بحران تاکتیکی، بازی درهم برهم، اشتباهات فردی زیاد و تغییرات غیرقابل فهم برانکو در بازی! نتیجه این عملکرد پیروزی سخت مقابل عربستان در بازی سوم با رهبری نجات دهنده همیشگی عمان یعنی ابراهیم المخیفی بود!

انتقادات عجیب خبرنگاران پر توقع عمانی از برانکو ایوانکوویچ

بدر الغیثی دیگر خبرنگار عمانی به شدت از ترس برانکو و حضور با سیستم دفاعی مقابل تیم جوانان عربستان انتقاد کرد و نوشت: من متوجه نمی‌شویم ما مقابل تیم ملی آرژانتین بازی کردیم یا عربستان! برانکو چقدر می‌ترسی! چرا با ۶ دفاع بازی کردی!

پیش از هم خبرنگاران عمانی برانکو را متهم کرده بودند که از قصد ضعیف بازی می‌کند تا اخراج شود و پولش را از فدراسیون عمان به طور کامل بگیرد!