پیشنهاد اتلتیکو مادرید به ستاره 26 ساله مراکش!

سفیان امرابط ستاره تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر، پیشنهادی از سوی اتلتیکو مادرید دریافت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، پس از درخشش سفیان امرابط  هافبک تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر و حضور او در تیم منتخب فیفا در پایان مسابقات، شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن مطرح شد. پس از انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد لیورپول، تاتنهام و پاری‌سن ژرمن به امرابط، حالا شنیده می‌شود اتلتیکو مادرید نیز برای جذب این بازیکن وارد رقابت شده است.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که باشگاه اتلتیکو با پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود برای جذب این بازیکن، کفه ترازو را به سمت خود سنگین کرده و همچنین حاضر است آپشن‌هایی را نیز به این رقم اضافه کند و در این شرایط باشگاه فیورنتینا که پیش از این اعلام کرده بود قیمت امرابط را به کمتر از 50 میلیون یورو کاهش نمی‌دهد، ممکن است با پیشنهاد اتلتیکو وسوسه شود.

همچنین شنیده می‌شود اصرار دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، برای استفاده از این بازیکن مراکشی به عنوان جانشین کوکه در میانه زمین، امرابط را نیز برای حضور در این تیم مشتاق می‌کند و از طرفی سبک بازی اتلتیکو و برنامه سیمئونه برای این تیم، برای امرابط بسیار مناسب است و ممکن است به موفقیت و پیشرفت او کمک کند.

پیشنهاد اتلتیکو مادرید به ستاره 26 ساله مراکش!

به نظر می‌رسد اصرار سیمئونه به جذب امرابط تضمین‌ او برای حضور ثابت در ترکیب اتلتیکو و رویارویی با تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید و بارسلونا احتمال حضور این بازیکن مراکشی را در لالیگا بالا برده است.