گلر سابق پرسپولیس به اسکوپیه پیوست

امیرحسین حاجی‌آقا، گلر تیم جوانان و امید پرسپولیس در فصل گذشته بود که با نظر داوود فنایی و یحیی گل‌محمدی مدتی نیز با تیم بزرگسالان تمرین کرد و همراه با سرخپوشان برای بازی‌های آسیایی نیز اعزام شد اما در نیم فصل، پیشنهادی از سوی تیم ماکادونیا جورج پتروف دریافت کرد تا ایران را به مقصد مقدونیه ترک کند.

حاجی‌آقا همراه با ماکادونیا جورج پتروف قهرمان رقابت‌های جام حذفی مقدونیه شد و به لیگ کنفرانس اروپا هم راه پیدا کرد اما این تیم مقدونیه‌ای در این مسابقات موفق ظاهر نشد و در همان ابتدای مسیر، از رقابت‌ها کنار رفت.

این بازیکن که در ابتدا به عنوان دروازه‌بان اول جذب این جورج پتروف شده بود، با درخشش گلر دیگر تیمش، در بیشتر مسابقات روی نیمکت نشست و در نهایت هم همین مسئله باعث جدایی او از این تیم شد تا به این شکل نشان بدهد به دنبال حضور فیکس در ترکیب یک تیم است.

گلر سابق پرسپولیس به اسکوپیه پیوست


حاجی‌آقا حالا تیم اسکوپیه را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرده تا به این ترتیب یک فصل دیگر در لیگ مقدونیه بازی کند. او که در حال حاضر در ایران حضور دارد، در روزهای آینده به مقدونیه سفر می‌کند و سپس همراه با اسکوپیه، در اردویی ۲۰ روزه در ترکیه شرکت خواهد کرد.

این بازیکن که امروز برای پیگیری کارهای خود به فدراسیون فوتبال رفته بود، پس از خروج از ساختمان فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: قرارداد جدیدی را در کشور مقدونیه ثبت کردم و منتظرم که ITC صادر و همچنین نامه‌ای از طرف فدراسیون فوتبال مقدونیه به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شود تا با اجازه فدراسیون، کارهای خروج از کشورم انجام شود و ده روز بعد از کشور خارج شوم.

حاجی‌آقا همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تمایل ندارد فوتبال خود را در ایران ادامه بدهد گفت: انشاالله در سال‌های آینده به ایران برگردم.