واکنش کریم باقری به جدایی ۲ ستاره پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها ماجرای مهاجم خارجی را تایید کرد

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در خصوص این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی با ذوب‌آهن داریم. ما روی این تیم در این چند روز کار کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانیم. همیشه بازی‌های خوبی با این تیم داشتیم و امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و مهدی تارتار تیم خوبی آماده کرده است. ما فردا با این تیم بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم برنده از بازی بیرون بیاییم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه ذوب‌آهن دفاعی بازی می‌کند و برای این مسئله تدبیری دارید، اظهار داشت: ذوب‌آهن دفاعی بازی نمی‌کند و ما در بازی رفت که با این تیم بازی کردیم، آنها هجومی بودند و بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

باقری در خصوص جدایی حامد پاکدل و احتمال جدایی سیامک نعمتی خاطرنشان کرد: جدایی سیامک نعمتی هنوز صددرصد نشده اما حامد پاکدل از ما جدا شد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید وی در این مدت کم بازی کرد اما زحمات زیادی کشید. از طرف مجموعه پرسپولیس برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا دیاباته و عیسی آل‌کثیر می‌توانند فردا برای پرسپولیس بازی کنند گفت: این دو بازیکن کنار ما خواهند بود و در صورت صلاحدید سرمربی تیم بازی خواهند کرد. 

واکنش کریم باقری به جدایی ۲ ستاره پرسپولیس/ مربی سرخ‌ها ماجرای مهاجم خارجی را تایید کرد

مربی پرسپولیس درباره جذب مهاجم برزیلی ادامه داد: باشگاه به دنبال یک مهاجم خارجی است اما هنوز این مهاجم پیدا نشده و امیدوارم که به زودی این اتفاق رخ بدهد تا از یک بازیکن خوب خارجی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور بشار رسن در پرسپولیس صحت دارد، گفت: نه، این مسئله صحت ندارد. 

باقری که در زمان اسکوچیچ عضو کادرفنی تیم ملی بود، درباره عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۲۲ و اینکه اگر اسکوچیچ در تیم ملی می‌ماند نتایج به شکل رقم می‌خورد، اظهار داشت:‌ این صحبت‌ها کهنه شده و من هم مثل همه مردم بازی‌های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم. به هر حال این بنده خدا را کنار گذاشتند و گروه جدید را آوردند. من هم بازی‌های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم.

مربی پرسپولیس درباره استفاده از وی‌ای‌آر در فوتبال ایران ادامه داد: زمانی که ما بازی می‌کردیم در زمین اشتباهاتی داشتیم و داوران هم اشتباه می‌کنند اما نباید همه چیز را گردن داور بیندازیم. امیدوارم که از وی‌ای‌آر استفاده شود، اما تا حالا به خاطر بودجه این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر وی‌ای‌آر به فوتبال ما اضافه شود تا هم داوران از آن استفاده کنند و همه اینکه تیم‌ها ضرر نکنند.

باقری در خصوص برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: چند وقتی است که این اتفاق رخ داده و فوتبال بدون تماشاگر شده، اما فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد. در این شرایط چه نتیجه بگیریم چه نگیریم لذتی ندارد چرا که فوتبال بدون تماشاگر مزه نمی‌دهد.